check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل به زبان فارسی

VBA که مخفف عبارت Visual Basic For Applications یک زبان برنامه‌نویسی است که توسط شرکت نرم افزاری مایکروسافت طراحی شده است. VBA در Excel و سایر نرم افزارهای آفیس گنجانده شده است. روباتی را در نظر بگیرید که تسلط کافی بر اکسل دارد و قدرت محاسباتی بالا داشته و اکسل را با دقت و سرعت تمام انجام می دهد. اگر شما بخواهید این روبات بجای شما با اکسل کار کند می بایست لیست کارهایی را که در نظر دارید، تهیه کرده و بصورت کدهای خاصی درآورده و به روبات بدهید.

کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

روبات نیز دستورات شما را به ترتیب انجام می دهد. VBA نیز مانند همین مثال عمل می کند. درواقع VBAزبان خاصی (زبان کد نویسی) برای ارتباط با اکسل است VBAبا Visual Basic) VB) تفاوت دارد.

اگر چه این دو شباهاتهایی هم با هم دارند ولی کاربردهای آنها متفاوت است. مهارت در VB به معنای مهارت در VBA نمی باشد اگر چه کار را برای یادگیری و پیشرفت در VBA هموار می کند. از سوی دیگر هر قدر در نرم افزارهای آفیس مهارت بیشتری داشته باشد در VBA توانایی و مهارت بیشتری خواهید داشت.

عنوان کتاب : کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل به زبان فارسی

نویسنده : علی فاتحی

تعداد صفحه : 34

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید