check home phone-call search send

دانلود فیلم آموزش برنامه نویسی PHP Essential به زبان اصلی

در این پست مجموعه آموزش برنامه نویسی PHP Essential به زبان اصلی  برای دوستان در نظر گرفته ایم. برای دوستانی که دنبال یک مجموعه هستند که از ابتدا PHP  رو آموزش داده و به صورت مقدماتی میخواهید یاد بگیرند پیشنهاد میکنم مطلب  “دانلود مجموعه فیلم PHP از مبتدی تا پیشرفته” ببینید. البته در زمینه آموزش برنامه نویسی php مطالب زیادی در سایت منتشر کردیم مثل آموزش php از صفر تا صد ، کتاب آموزش php7 ، کتاب آموزش php و دانلود فیلم آموزش PHP و MYSQL شرکت لیندا که جز مطالب و منابع خوب در این زمینه هستند.

فیلم آموزش برنامه نویسی PHP Essential

PHP چیست؟

PHP یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است. این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود. php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است.

php در سال ۱۹۹۴ توسط Rasmus Lerdorf ارایه شد. از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی در این زبان اسکریپتی تحت لینوکس ایجاد شده است و در حال حاضر نسخه ۵ آن توسط تیم گسترش دهنده php عرضه شده است. تا به امروز حدودا بیش از ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ وب سایت از این زبان برای ساخت برنامه های تحت وب خود استفاده کرده اند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین زبان های اسکریپتی به حساب می آید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
Sadeq
پاسخ دهید

سلام.
من یک ربات خوب فروشگاهی میخواهم که بتونم فایل ها را در تلگرام بفروشم . میخواهم یک ابر ربات شاهکاری را داشته باشم که تمام گزینه های پرداخت درون برنامه ی را داشته باشد که کاربر بتونه از طریق کریدیت کارت موبایل و بانک خرید نمایند.
خلاصه از شما میخواهم که یک نمونه کاملا حرفه ی باشد و تمام خلاقیت تانرا در آن بکار برده باشید و از امنیت خوب برخوردار باشد یعنی هک نشود با ضمانت باشد
و هزینش را نیز بیان دارید.
تشکر منتظرم!!!!؟؟؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Sadeq
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    فعلا سفارش تا 7 8 ماه دیگه داریم
    وقت نمیشه سفارش جدید بگیریم
    عذرخواهی میکنم
    موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید