check home phone-call search send

آموزش فریم ورک گتنا‎

Training Framework Gtna

آموزش فریم ورک گتنا‎ 

این بار کتابی رو آماده کردیم که در مورد یک فریم ورک ایرانی به نام گتنا هست این کتاب در قالب 90 صفحه نگارش شده که اکثر بخش های این فریم ورک ایرانی رو آموزش میدهد . اگر شما هم دوست دارید کد نویسی وب رو داخل یک فریم ورک ایرانی انجام دهید پیشنهاد میکنم حتما از این فریم ورک استفاده کنید .

فریم ورک گتنا از بهترین فریم ورک های ایرانی است که دارای شناسنامه و تاییدیه شورای عالی انفورماتیک کشور است این فریم ورک متن باز است و کتابخانه های فراوانی جهت سرعت بخشیدن به طراحی سایت و اپلیکیشن های تحت وب دارد از بهترین مزیت این فریم ورک می توان به مقابله آن با اسکنرها و ربات ها اشاره کرد همان طور که میدانید برای تشخیص ربات ها از کد های کپچا استفاده می شود ولی این فریم ورک با یک روش نوین و بدون برنامه نویسی کاری کرده است که فرم ها را بدون کد کپچا ایجاد کنید و از امنیت آن خیالتان راحت باشد همچنین دارای راهنمای فارسی است که هر چند وقت یک بار آپ دیت و منتشر می شود.

از اصلی ترین اهداف این فریم ورک قرار دادن لایه هوش مصنوعی و ایجاد گزارش به سبک جدید به زبان های محاوره ای می باشد بدون شک این فریم ورک همانند فریم ورک های دیگر متن باز و رایگان است با این تفاوت که فیلم های ویدوئی آموزشی فراوانی در رابطه با آن توسط گتنا منتشرمی شود .

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید