check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش جامع جاوا اسکریپت

در این پست کتاب آموزش جامع جاوا اسکریپت را به زبان فارسی برای کاربران عزیز آماده نموده ایم. در کتاب آموزش جاوااسکریپت، بیش از 40 پروژه قابل اجرا آموزش داده شده و کتاب در قالب 180 صفحه نگارش شده است.
کتاب آموزش جامع جاوااسکریپت

جاوااسکریپت زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,”while” و… در این زبان هم یافت می‌گردند.

این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.

به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.

آموزش جاوااسکریپت

داخل سایت منابع زیادی در زمینه آموزش جاوااسکریپت منتشر شده است مثل آموزش کامل زبان جاوا اسکریپت به زبان فارسی و دانلود کتاب آموزش جاوا اسکریپت java script به زبان فارسی که مورد توجه کاربران هم قرار گرفته اند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۱ دیدگاه
Avatar
استخر پیش ساخته
پاسخ دهید

تشکر


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید