check home phone-call search send

سورس کد تولید سری فیبوناچی در ++C

یکی از تمرین های اصلی برای برنامه نویسی سی پلاس پلاس، نوشتن کد تولید سری فیبوناچی است و دانشجویان باید این تمرین رو انجام دهند. در این پست سورس سورس کد تولید سری فیبوناچی در زبان سی پلاس پلاس را آماده کردیم.

سورس کد تولید سری فیبوناتچی در سی پلاس پلاس

عددی را به عنوان ورودی از کاربر می گیرد و سری فیبوناچی را تا آن عدد تولید می کند جمله n ام سری فیبوناتچی از حاصل جمع جملات n-1 ام و n-2 ام به دست می آید. خروجی را در قالب عکس نشان می دهد.

اگر به دنبال سورس کدهای بیشتر برنامه نویسی سی پلاس پلاس هستید در سایت تعداد زیادی سورس کد منتشر کرده ایم مثل سورس برنامه جمع دو عدد در سی پلاس پلاس، سورس برنامه تشخیص عدد اول در سی پلاس پلاس، سورس برنامه تعویض مقدار دو متغییر در سی پلاس پلاس و سورس برنامه محاسبه فاکتوریل عدد در سی پلاس پلاس که با استقبال روبرو شده اند.

اگر میخواهید زبان سی پلاس پلاس را یاد بگیرید و دنبال منابع آموزش برنامه نویسی هستید پیشنهاد میکنم آموزش برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس ، آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس و آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس به زبان ساده را دانلود کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 4 دیدگاه
Avatar
ali
پاسخ دهید

رمز درست نیست .کمک کنید لطفا

Avatar
ali
پاسخ دهید

سلام پسورد اشتباس

    Avatar
    محمد همتی در پاسخ ali
    پاسخ دهید

    تست شد درسته
    پسورد رو تایپ کنید
    اسم سایت به صورت کامل


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید