check home phone-call search send

دانلود کتاب ASP.Net Core – انگلیسی

در این مدت سعی کردم مطالب خوبی در زمینه آموزش ASP.Net Core داخل سایت قرار دهم مثل دو کتاب ASP.Net Coreبا عناوین دانلود کتاب فارسی آموزش ASP.Net Core و دانلود کتاب آموزش ASP.Net Core به صورت کامل – انگلیسی که جز بهترین های این حوزه هستند. اگر به فکر دانلود کتاب ASP.Net Core هستید می توانید از دو کتابی که استفاده کردیم استفاده کنید اما در این مطلبم یک کتاب خیلی خوب آماده کردیم با عنوان Asp.net Core Tutorial Point که در قالب 288 صفحه نگارش شده و مخصوص و مناسب برای افراد مبتدی (Simply Easy Learning)  تا سطح حرفه ای می باشد.

در این مطلب مثل روال قبل ابتدا توضیحاتی در تکنولوژی ASP.Net Core میدهیم و بعد در مورد مزایا و ویژگی های این تکنولوژی صحبت می کنیم و در آخر لینک دانلود کتاب ASP.Net Core را برای شما قرار میدهیم تا بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. قبل از دانلود کتاب پیشنهاد میکنم این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید و در آخر مطلب یک مجموعه ویدیو آموزش طراحی سایت با ASP.Net Core رو معرفی می کنیم.

دانلود کتاب ASP.Net Core

قبل از اینکه لینک دانلود کتاب ASP.Net Core رو برای شما قرار دهیم مثل مطالب قبلی که در سایت سورس ایران منتشر کردیم ابتدا توضیحاتی در مورد تکنولوژی یا بهتر بگویم فریم ورک ASP.Net Core میدهیم تا شما دوستان بیشتر با آن آشنا شوید و بدونید این تکنولوژی چه مزایا و ویژگی هایی دارد. البته قبلا خیلی مطلب در مورد ASP.Net Core منتشر کردیم ولی در این مطلب اشاره ای به آن می کنیم.

ASP.Net Core چیست؟

.Net Core پلتفرمیست چند منظوره برای توسعه و برنامه نویسی (development) که توسط مایکروسافت و اجتماع .Net در GitHub تهیه و بست داده شده است. .Net Core کاملا Cross-Platform طراحی شده به شکلی که در ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده بوده و همچنین برای دستگاهای مختلف، فضاهای ابری و سناریوهای مرتبط با اینترنت اشیاء کاربرد دارد.

.NET Core چیست؟

ASP.NET Core آخرین دستاورد ASP.NET می باشد و هدف Highly Modular و Little Coupling، طراحی شده است. با این روند برنامه شما با ماژولاریتی بالا و کمترین وابستگی ایجاد می شود. اگر قبلا با ASP.NET MVC 5 کار کرده باشید، می توان گفت که ASP.NET Core ایده خوبی برای شروع کار شماست. ASP.NET Core کاملا Open Source بوده و شما می توانید در GitHub آن را دانلود نمائید. علاوه بر این، قابل دسترس در Windows و Mac و Linux هم می باشد که این دو مورد می تواند یک تضمین عالی برای ادامه راه ما باشد.

ویژگی های اصلی .Net Core:

هر زبان برنامه نویسی یا تکنولوژی دارای تعداد ویژگی و مزایا می باشد که .Net Core از این قائده مستتثنا نیست. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های اصلی این تکنولوژی دوست داشتنی رو لیست کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

انعطاف پذیری در استفاده: می تواند به صورت یک افزونه در اپلیکیشن مورد نظر شما افزوده شود و یا اینکه به صورت کاملا مجزا و با کاربری های مختلف در سرویس شما نصب گردد.

قابلیت چند سکویی (Cross-Platform): قابلیت نصب بر روی ویندوز، لینکوس و macOS؛ امکان پورت کردن به سایر OSها. با توجه به برنامه های مایکروسافت و دیگر کمپانی ها و طراحان و توسعه دهندگان دخیل، پشتیبانی از سایر سیستم عاملها، CPUها و اپلیکیشن ها با گذر زمان رشد و بهبود خواهد یافت.

ابزارهای Command-line: تمامی محصولات مشتق شده از سناریوهای مختلف قابل استفاده و ویرایش و اجرا به صورت خط فرمان هستند.

سازگاری: به لطف استفاده از کتابخانه استاندارد .Net ،.Net Core توانایی سازگاری با .Net Framework ، Xamarin و Mono را داراست.

متن باز بودن (Open source): پلتفرم .Net Core کاملا متن باز بوده و از لایسنسهای MIT و Apache 2 استفاده می کند.


کتاب ASP.Net Core - انگلیسی

دانلود کتاب ASP.Net Core

تا این لحظه توضیحاتی در مورد ASP.Net Core دادیم حالا بریم سراغ دانلود ASP.Net Core به زبان انگلیسی، این کتاب که با عنوان (Essensial) Asp.net Core Tutorial Point در قالب 288 صفحه نگارش شده است و می توان از آن به عنوان یکی از منابع خوبی برای یادگیری برنامه نویسی ASP.Net Core استفاده کرد. کتاب ASP.Net Core توسط وبسایت www.safaribooksonline.com منتشر شده است و مناسب برای افراد مبتدی (Simply Easy Learning) تا سطح حرفه ای می باشد. اگر در طراحی سایت با ASP.Net Core حرفه ای هستید باز این کتاب می تواند نکات خوبی را به شما یاد دهد.

نکته مهم: یکی از مزیت های اصلی کتاب های آموزشی این هست که شما خط به خط و با تمرکز بالایی به مطالعه می پردازید و به همین خاطر عمق یادگیری شما بسیار بیشتر از حالت دیگر است.

منابع خوب کمی برای آموزش ASP.Net Core وجود دارد ولی سعی کردیم در چند روز اخیر چند کتاب ASP.Net Core را برای دانلود قرار دهیم که در بخش بالای مطلب لینک دانلود آنها رو قرار داده ایم.

یک نکته مهم در زمینه طراحی سایت با ASP.Net Core بگم که طراحی سایت با این تکنولوژی به شدت ساده و آسان می باشد طوری که اگر وقت بذارید در حد دو یا سه ماه، می توانید با این تکنولوژی انواع سایت رو طراحی کنید این نکته رو بگم کار کردن با ASP.Net Core به شدت دلچسب و لذت بخش می باشد و شما رو سردرگم نمی کند. در کل کار کردن با زبان ها و تکنولوژی های دات نت به شدت ساده و کاربر پسند می باشد. 
کتاب Asp.net Core Tutorial Point


حرف پایانی
اگر دنبال دانلود کتاب  ASP.Net Core هستید که با آن به تکنولوژی ASP.Net Core مسلط شوید به نظرم این کتاب در جز منابع خوبی می باشد البته اگر زبانتون خوب نیستید پیشنهاد میکنم اقدام به دانلود کتاب فارسی آموزش ASP.Net Core کنید.اما اگر به فکر این هستید که یک مجموعه آموزش ASP.Net Core به صورت ویدیویی داشته باشید پیشنهاد میکنم روی مطلب پایین یک کلیک کنید تا وارد صفحه دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net Core شوید. 6 جلسه ابتدایی این دوره آموزش کاملا رایگان است که از طریق لینک های زیر قابل دانلود می باشد.

فیلم آموزش طراحی وبسایت با ASP.Net Core

جلسات رایگان دوره آموزش طراحی وب با ASP.Net Core1 

(بیش از ۴ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۳۳ ساعت): 
جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهار | جلسه پنج | جلسه شش

برای دانلود کتاب ASP.Net Core کافیه به بخش زیر مراجعه کنید و از جعبه دانلود استفاده نمایید. این کتاب کلا 6 مگابایت حجم دارد و به راحتی می توانید آن را دانلود کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید