check home phone-call search send

سورس کد ماشین حساب اندروید استودیو

در این مدت می خواهم تعداد زیادی سورس کد اپلیکیشن اندروید برای دانلود قرار دهم در این چند روز هم چند سورس کد اپلیکیشن عالی مقل: سورس کد بازی اندروید ۲۰۴۸ به زبان جاوا و سورس کد اپلیکیشن اندروید تبدیل ویدیو به گیف کاملا فارسی شده داخل سایت قرار داده ایم. در این مطلی می خواهم سورس کد ماشین حساب اندروید استودیو را برای دانلود قرار دهم. این سورس کد جز سورس کدهای بهینه و خوب کد نویسی شده می باشد که می توانید از این مطلب این سورس کد را به صورت رایگان دانلود کنید. در ادامه توضیحاتی در مورد سورس کد ماشین حساب اندروید استودیو داده و چند سورس کد ماشین حساب دیگرم هم معرفی می کنیم.

سورس کد ماشین حساب اندروید استودیو

سورس کد ماشین حساب اندروید استودیو

این سورس کد که برای دانلود می خواهیم قرار دهیم در محیط اندروید استودیو طراحی و نوشته شده است. شما می توانید از این سورس کدها در جهت یادگیری و آموزش برنامه نویسی استفاده کنید. چون یکی از راهای یادگیری برنامه نویسی، تحلیل و آنالیز سورس کد پروژه های دیگران است. سعی کنید بعد از دانلود کدهای آن را آنالیز و بررسی کنید تا مطالب بیشتری یاد بگیرید.

سورس کدهای ماشین حساب به زبان های دیگر

در سایت سورس کدهای مختلفی برای ماشین حساب به زبان های زیادی قرار داده ایم. که در بخش زیر 13 سورس کد ماشین حساب به زبان های مختلف برای دانلود قرار داده ایم که کافیه روی هر کدام کلیک کنید و وارد صحفه توضیحات و دانلود آن شوید. 

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۱ دیدگاه
Avatar
نیها
پاسخ دهید

سپاس


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید