check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید

در این پست کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید برای کاربران عزیز آماده نموده ایم. این کتاب منبع خوبی برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی اندروید است اگر به دنبال یک کتاب خوب برای شروع برنامه نویسی اندروید هستید پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را دانلود و مطالعه کنید چون واقعا خیلی روان و ساده آموزش داده است.

آموزش برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی برای گوشی های اندروید دو شیوه است :

شیوه اول برنامه نویسی Native اندروید است. با استفاده از زبان جاوا برای اندروید برنامه مینویسید. در فصول اول و دوم و سوم مبانی ابتدایی و اولیه برنامه نویسی به این روش را توضیح داده ام.اگر دوست دارید فقط برای اندروید برنامه بنویسید و به تمام ویژگی های سخت افزاری گوشی اندروید دسترسی داشته باشید از این روش استفاده کنید و فقط این فصول را برای آشنایی اولیه بخوانید.

بعد سراغ کتاب های متوسط و پیشرفته بروید. شیوه دوم برنامه نویسی برای اندروید اصطلاحاً Mobile Web Application است که از فصل چهارم به بعد به این شیوه پرداختم.تسلط من روی این شیوه است.و مزیت این شیوه برنامه نویسی Cross Platform  است.شما با یک بار کدنویسی میتوانید برنامه خود را بر روی اندروید و iOS  و windows phone اجرا کنید.اما  عیب این روش این است که برنامه شما به تمامی ویژگی های سخت افزاری گوشی دسترسی ندارد و این سبک برای نوشتن برنامه های سیستمی که خیلی با سخت افزار در ارتباط است اصلا مناسب نیست ولی برای برنامه های کاربردی مناسب است.

منابع زیادی در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید داخل سایت منتشر کردیم. از کتاب گرفته تا فیلم آموزش کافیه داخل سایت یک جستجو کنید آموزش برنامه نویسی اندروید خیلی مطالب جلو رو شما ظاهر می شود و میتوانید هر کدام رو دوست داشتید استفاده کنید.

یکی از کتاب هایی که در حوزه آموزش برنامه نویسی اندروید به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است کتاب جامع آموزش برنامه نویسی اندروید است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید