check home phone-call search send

پروژه ی رمز گذاری بر روی برنامه های ویژوال بیسیک به صورت رایگان

در اینجا پروژه ی رمز گذاری بر روی برنامه های تولید شده توسط ویژوال بیسیک را قرار دادیم.قابل ذکر است رمز برنامه در یک نوت پد به نام a در پوشه برنامه ذخیره شده و قابل تغییر است.شما می توانید از این برنامه برای آموزش ویژوال بیسیک هم استفاده نمایید. این برنامه نمونه است برای گذاشتن کد فعال سازی در برنامه های پولی، که شما به راحتی با تغییر پسوند فایل تکست می توانید یه برنامه به همراه کد فعال سازی داشته باشید.

سورس رمز گذاری بر روی برنامه های ویژوال بیسیک

اگر به دنبال سورس کدهای بیشتر برنامه نویسی ویژوال بیسیک هستید در سایت تعداد زیادی سورس کد منتشر کرده ایم مثل سورس کد پروژه مواد دارویی به زبان ویژوال بیسیک، سورس کد پروژه مشخصات دانشجو با ویژوال بیسیک، سورس کد پروژه شبیه ساز قرعه کشی به زبان ویژوال بیسیک و سورس کد پروژه شماره گیری به زبان ویژوال بیسیک که با استقبال روبرو شده اند.

اگر میخواهید زبان ویژوال بیسیک را یاد بگیرید و دنبال منابع آموزش برنامه نویسی هستید پیشنهاد میکنم دو کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک پیشرفته – جلد اول و آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک پیشرفته – جلد دوم را دانلود کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
Hossein
پاسخ دهید

با سلام
این سورسی که شما نوشتید امنیتش فوق العاده پایینه!!!
حداقل رشته رمز رو کد میکردید بعد داخل فایل متنی ذخیره میکردید.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید