check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی Java به زبان فارسی

در این پست با یه کتاب خوب در مورد برنامه نویسی جاوا در خدمت شما عزیزان هستیم. این کتاب در قالب 203 صفحه توسط دوست عزیزمان آقای محمد باقر معموری نگارش شده است. به نظر بنده کتاب خیلی خوبیه است برای آشنایی با این زبان برنامه نویسی و یادگیری مباحث اولیه، پس توصیه میشود کسانی که میخواها جاوا یاد بگیرن حتما این کتاب رو دانلود کنن و بخونند. در سایت تعداد زیادی مطالب در زمینه آموزش برنامه نویسی جاوا منتشر کردیم مثل دانلود کتاب آموزش جاوا به زبان فارسی، آموزش برنامه نویسی جاوا در ۲۱ روز و آموزش برنامه نویسی جاوا که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

کتاب آموزش برنامه نویسی Java

توضیحی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا دهیم، جاوا (Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید