check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش اسمبلی (زبان ماشین) و برنامه سازی سیستم

در این پست یک کتاب در مورد برنامه نویسی اسمبلی یا همون برنامه نویسی زبان ماشین میخوایم بذاریم. این کتاب منبع خوبی برای دانشجویان و تمام برنامه نویسانی هست که میخواهند زبان ماشین رو یاد بگیرند و با اون برنامه بنویسند. این کتاب در قالب 400 صفحه نگارش شده است. در سایت تعداد زیادی مطلب در مورد آموزش برنامه نویسی اسمبلی منتشر کردیم مثل جزوه آموزش زبان برنامه نویسی اسمبلی، آموزش زبان اسمبلی و دانلود بسته آموزشی اسمبلی تحت ویندوز به زبان فارسی که میتوانید دانلود کنید.

کتاب آموزش اسمبلی

توضیحی در مورد زبان اسمبلی دهیم، زبان همگذاری یا اسمبلی (Assembly) به مجموعه زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایینی اطلاق می‌شود که در آن مستقیماً دستورالعمل‌های پردازندهٔ اصلی (CPU) نوشته می‌شود ( یعنی دستوراتی که ALU توانایی انجام آنها را دارد.)
به دلیل سطح پایین بودن این زبان‌ها، نوشتن، اشکال‌زدایی و نگهداری برنامه سخت‌تر است. برای هر خانوادۀ CPU یک زبان اسمبلی وجود دارد.
این زبان به زبان مادر کامپیوتر بسیار نزدیک می‌باشد به‌طوری که تمامی برنامه‌های اولیه همچون ++C توسط زبان اسمبلی ساخته شده است و همچنین اکثر کارها در زمینۀ هک و مانند آن با این زبان انجام می‌شود. در زبان اسمبلی هر دستور زبان متناظر یک دستور باینری است. این زبان را با استفاده از اسمبلر‌ها می‌توان به زبان ماشین یعنی صفر و یک تبدیل کرد. نرم‌افزارهای اسمبلر بر روی سیستم نصب شده و با وارد کردن کدهای اسمبلی و اشکال‌زدایی کردن آن می‌توان آن‌ها را به زبان ماشین تبدیل کرد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید