check home phone-call search send

دانلود رایگان کتاب آشنایی با مفاهیم شی گرایی به زبان فارسی

در این پست  کتاب آشنایی با مفاهیم شی گرایی به زبان فارسی برای دوستان عزیز آماده نموده ایم. این کتاب در قالب 22 صفحه و نوشته دوست عزیزمان صادق خیر اللهی می باشد. البته داخل سایت مطالب زیادی در زمینه شی گرایی منتشر شده است مثل دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرایی در ۲۱ روز که جز منابع خوب در این زمینه است. ولی اگر به دنیال این هستید که مفاهیم پایه ای شی گرایی رو مطالعه کنید همین کتاب آشنایی با مفاهیم شی گرایی خیلی خوب و مفید ارائه شده است.
کتاب مفاهیم شی گرایی

برای برنامه نویسی شی گرا در هر زبانی ابتدا باید مفهوم اصلی شی گرایی را درک کرد. شی گرایی ابزار و یا خصوصیت خاص یک زبان برنامه نویسی نیست؛ حتی در زبانی مثل C هم که از امکانات شی گرایی برخوردار نیست، باز هم امکان برنامه نویسی شی گرا وجود دارد. نمونه ای بارز از یک همچین برنامه هایی کتابخانه ی معروف GTK است که به صورت شی گرا در C پیاده سازی شده است.
در حقیقت شی گرایی نوعی طرز تفکر خاص در پیاده سازی برنامه هاست. به این صورت که برنامه نویس با قسمت های مختلف برنامه اش دقیقا همانند اشیای عادی در دنیای حقیقی رفتار میکند، و سعی میکند با کنار هم قرار دادن آن ها برنامه ی خود را به سرانجام برساند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید