check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

دانلود رایگان کتاب آشنایی با زبان علامتگذاری XML به زبان فارسی

در این پست  کتاب آشنایی با زبان علامتگذاری XML به زبان فارسی برای دوستان عزیز آماده نموده ایم. این کتاب در قالب 22 صفحه و نوشته دوست عزیزمان امیر مرادآبادی می باشد. البته داخل سایت مطالب زیادی در زمینه آموزش xml منتشر شده است مثل دانلود رایگان کتاب آموزش کامل Xml همراه با مثال ها و ابزارهای عملی به زبان فارسی که جز منابع خوب در زمینه xml است.

کتاب آشنایی با زبان XML

ایجاد فناوری XML یا زبان نشانه‌گذاری امتدادپذیر را باید بدون تردید یکی از بزرگترین و اساسی‌ترین گام‌هایی به حساب آورد که در مسیر حل مشکل مقیاس‌پذیری در اینترنت مدرن برداشته شده است. پس از ایجاد XML توسط کنسرسیوم وب جهان‌شمول در سال ۱۹۹۶ دست‌اندرکاران بسیاری از پروژه‌های محاسبات گسترده به آن روی آورده‌اند.
به عنوان نمونه، تقریباً تمامی فناوری‌های خدمات وب، گرافیک برداری مقیاس‌پذیری، RDF و بسیاری از موارد دیگر تنها با XML انجام‌پذیر است. بر خلاف سندهای HTML و XHTML که در آنها از عناصر و بر چسب‌های از پیش تعبیه‌یافته استفاده می‌کنیم، در سندهای XML تمامی بر چسب‌ها را خود نامگذاری و انتخاب می‌کنیم. اگر چه برچسب‌های متعددی می‌تواند در هر سند موجود باشد، فقط یکی از آنها نقش ریشه و در خود گیرنده سایر برچسب‌ها را بر عهده دارد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 4 دیدگاه
Avatar
حمید رضا حسین زاده
پاسخ دهید

بسیار عالی
خسته نباشید

Avatar
ArYanPour
پاسخ دهید

مــمنون از سایت خوبتون : )

Avatar
Saeid
پاسخ دهید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت
مدیرجان اینجانب قصد دارم آموزش های ویدیویی برنامه نویسی آندروید بسازم و در سایت شما قرار دهم و قصد همکاری با سایت شما را دارم.اگر مایلیید به اینجانب ایمیل دهید و شما هر چقدر تشخیص دادید به من حقوق دهید.
S.mohammadi4110@yahoo.com

    Avatar
    محمد همتی در پاسخ Saeid
    پاسخ دهید

    پاسخ داده شد
    موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید