check home phone-call search send

دانلود رایگان سورس پروژه سیستم حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ

در این پست یک پروژه فوق العاده آماده کردیم .پروژه سیستم حقوق و دستمزد که به زبان سی شارپ نوشته شده است. در این پروژه خیلی نکات ریز درباره نحوه نوشتن پروژه های اداری و حسابداری فرا میگیرید که واقعا مفید است. 
یکی از دوستان در ایمیل که به بنده داده بود پرسیده بودن نحوه یادگیری از طریق پروژه چه طور است. در جواب اون دوست و تمام کسانی که میخواهند از طریق پروژه برنامه نویسی یاد بگیرند باید بگم که ابتدا باید کدها رو رو یاد بگیرن بعد از داخل پروژه ها نحوه به کار گیری کدها رو یاد بگیرید فقط باید صبرو حوصله داشته باشید و خود رو با کدها درگیر کنید و زیاد تست کنید .

سورس پروژه سیستم حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ

در سایت تعداد زیادی سورس کد در این زمینه منتشر شده است مثل سورس کد پروژه سایت فروشگاه لپ تاپ به زبان سی شارپ، سورس پروژه مدیریت کارمندان به زبان سی شارپ و MVC، سورس کد پروژه ماشین حساب به زبان سی شارپ و سورس کد پروژه ذکر ایام هفته به زبان سی شارپ که مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. اگر هم میخواهید برنامه نویسی سی شارپ یاد بگیرید حتما مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ را مطالعه کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 6 دیدگاه
Avatar
hanieh hasani
پاسخ دهید

با سلام
من نمی تونم دانلود کنم
؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
مهدی حکیم
پاسخ دهید

سلام و عرض ادب خدمت شما
خیلی سپاسگذارم بابت کدهای خیلی خوب و دستمریریزاد از این جهت که زحمت های خودتون رو دراختیار ما قرار میدین این کد رو دانلود کردم ویژوال کد ۲۰۱۹ نصب کردم و sql server2016 منتها هنگام اتچ کردن فایل دیتا پیغام full-text calalogs میده لطفا راهنمایی بفرمایید. باتشکر

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ مهدی حکیم
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    برای اینکه بهتر بشه به خطای شما پی برد در همین پیغامی که نوشته سمت چپ یه آیکون کوچک هست (دو تا برگه روی هم) روی این آیکون کلیک کنید تا اطلاعات بهتر و بیشتری در مورد خطا بهتون بده. چون خطا خیلی کلی هست بنظرم. شما Sql Server رو تازه نصب کردید ؟

Avatar
mostafa hemasi
پاسخ دهید

سلام دوست عزیز من این فایل را دانلود کردم و با C# 2010 باز کردم ولی اجرا نمیشه و پیغام زیر را میدهد
خطای 1 نوع یا نام فضای نام “CrystalDecisions” یافت نشد (آیا یک دستورالعمل استفاده یا یک مرجع اسمبلی را از دست داده اید؟)
30 تا خط تقریبا همه مثل هم هستند میدهد
لطفا اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ mostafa hemasi
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    با نسخه های دیگه باز کنید
    فکر کنم حداقل نسخه ای که میخواد 2013 هستش
    موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید