check home phone-call search send

آموزش برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس

آموزش برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس

آموزش برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس 

منابع زیادی برای یاد گیری ویژوال سی پلاس پلاس موجود نیست و همین امر باعث شده خیلی از کارابران به سمت این برنامه نویسی نروند در این پست کتابی رو آماده کردیم که یه زبان انگلسی به آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس می پردازد با استفاده از این کتاب یاد خواهید گرفت که چطور با استفاده از رابط برنامه‌نویسی مایکروسافت، نرم‌افزارهای کاربردی طراحی کنید. هر مهارتی که برای تولید کاربردهای معمولی ویندوز لازم داشته باشید در این کتاب پیدا خواهید کرد و با مثال‌های کاملاً عملی یاد خواهید گرفت که هر نوع برنامه‌ای را برای مقاصد مورد نظرتان طراحی کنید. این کتاب ابتدا شما را با مبانی زبان C++ آشنا کرده و سپس با استفاده از محیط برنامه‌نویسی Visual C++ نحوه‌ ساخت نرم‌افزارهای کاربردی را آموزش می‌دهد.

سی پلاس پلاس چیست ؟
ویژوال سی++ (به انگلیسی: Visual C++) یک محیط توسعه مجتمع (IDE) است که در مایکروسافت برای تسهیل کار برنامه‌نویسی به زبان سی یا سی++ طراحی و نوشته شده است. محیط ویژوال سی بخشی از مجموعه‌ای بزرگ‌تر به نام Microsoft Visual Studio است که اختصاصاً به سی می‌پردازد. ویژوال سی مجموعهٔ به هم پیوسته‌ای است که تمامی زنجیرهٔ ابزار توسعهٔ برنامه را یکجا گرد آورده. زنجیرهٔ ابزار ذکر شده شامل ویرایشگر، کامپایلر، لینکر، ابزار میک، دیباگر و اسمبلر مخصوص ویژوال سی می‌باشد که هریک علاوه بر داشتن خواص برنامه‌های قدیمی‌تر، دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هم می‌باشند. محیط ویژوال سی همانند بسیاری از محیط‌های برنامه‌سازی جدید مجهز به ویژگی ارزشمند خودتکمیلی است. یکی از خصوصیات بارز ویژوال سی قابلیت اجرا برروی ویندوزهای مختلف می‌باشد. همچنین با ویژوال سی می‌توان هم برنامه سطح پایین و هم برنامه‌های سطح بالا را طراحی کرد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید