check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش CSS3

 در این پست کتاب آموزش CSS3 به زبان فارسی را آماده نموده ایم. کتاب فوق العاده ای برای آموزش css3 میباشد.کسایی که میخوان برنامه نویسی وب کار کنند و با css3 میخواد آشنا بشه و خوب یاد بگیره حتما این کتاب با عنوان آموزش کاربردی css3 رو پیشنهاد میکنم. در سایت تعداد زیادی منبع آموزش css منتشر کردیم مثل آموزش کاربردی CSS و کتاب آموزش کامل css3 که مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته اند.
کتاب آموزش CSS3

توضیحی در مورد css دهیم، زبان CSS از جمله زبان های طراحی وب بوده که این امکان را به طراحان سایت می دهد تا کد های اچ تی ام ال خود را از لحاظ بصری زیبا و چشمگیر کنند. پس از فراگیری نحوه استفاده از تگ های HTML، اساسی ترین گام یادگیری استفاده از کدهای سی اس اس است چرا که امروزه کمتر سایتی را می توان یافت که صرفاً با استفاده از زبان اچ تی ام ال طراحی شده باشد. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی به دور از پیچیدگی به آموزش کاربردی CSS3 پرداخته است.

CSS3 چیست ؟

سی اس اس زبان نشانه ‎گذاری تحت وب است که برای توصیف ظاهر یک وب‎ سایت برای مرورگر استفاده می‎ شود. CSS از سه حرف اول کلمات cascading style sheet تشکیل شده است؛ CSS٣ در واقع آخرین نسخه CSS است که دارای قابلیت ‎هایی فراتر از دو نسل اول است. CSS٣ به خاطر ساختار ماژولارش، به توسعه‎ دهندگان وب این امکان را می ‎دهد که صفحات وب با محتوای غنی که نیاز به کد سبک‎تری دارند، ایجاد کنند. این یعنی ایجاد ظاهری خیال انگیز، واسط‎ های کاربری بهتر و لود سریعتر وب ‎سایت به‏ کمک عملکرد‎ هایی که برای طراحان وب تقریبا غیر ممکن بود تا بتوانند بدون استفاده از jQuery و Photoshop آنها را خلق نمایند. ویژگی هایی نظیر سایه دار کردن متن، منحنی کردن لبه های کادرها، استفاده از چند تصویر پس زمینه به عنوان بک گراند، ایجاد افکت های حرکتی بر روی عناصر صفحه تنها بخشی از قابلیت های منحصر بفرد سی اس اس ٣ است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید