check home phone-call search send

دانلود سورس کد حساب میانگین نمرات در زبان سی شارپ

در این پست سورس کد کمیاب برنامه ی میانگین گیر یا حساب میانگین نمرات در زبان سی شارپ را فراهم آورده ایم که بسیار ساده می باشد، که از آرایه ها در نوشتن آن استفاده شده است. این برنامه 100 عدد را که نمرات دانش آموزان است می گیرد و سپس میانگین کل را محاسبه می کند. لازم به ذکر است که این برنامه به زبان سی شارپ است و می توانید از آن برای آموزش #C استفاده کنید.

سورس کد حساب میانگین نمرات

اگر به دنبال سورس کد سی شارپ هستید در سایت تعداد زیادی سورس کد سی شارپ منتشر شده است مثل سورس کد برنامه Paint Win به زبان سی شارپ، سورس پروژه تایمر ساده با سی شارپ، سورس پروژه جلوگیری از اجرای همزمان برنامه در سی شارپ، سورس پروژه ساعت آنالوگ به زبان سی شارپ، سورس برنامه صندوق قرض الحسنه به زبان سی شارپ و سورس کد پروژه نقشه هوشمند ایران با سی شارپ که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند.

در صورتی که به دنبال یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ هستید پیشنهاد میکنم مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ را مطالعه کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید