check home phone-call search send

آموزش نرم افزار CorelDRAW

آموزش CorelDRAW

آموزش CorelDRAW 

یکی از جذابیت های کامپیوتر طراحی گرافیکی با آن است ، طراحی های گرافیکی مثل طراحی بنر ، پوستر و انواع المان های گرافیکی که هم زیبا هستند و هم میتوان به عنوان یک کار حرفه ای به آن توجه خاصی کرد در این پست کتابی رو آماده کردیم در مورد آموزش نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW) که در قالب 376 صفحه نگارش شده است و میتوان گفت یک منبع فوق العاده برای آموزش کورل‌دراو (CorelDRAW) است پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید .

توضحی هم در مورد این نرم افزار جذاب بدیم ، کورل‌دراو (CorelDRAW) یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی بُرداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. کورل دراو که معمولاً برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد، از هر دو مد برداری و پیکسلی پشتیبانی می کند.

کورل‌دراو نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید