check home phone-call search send

برنامه نویسی Gadget

آموزش برنامه نویسی Gadget

برنامه نویسی Gadget

همان طوریکه می دانید Gadget به وسایل کوچک مکانیکی و یا الکترونیکی گفته میشود که اغلب اندازه ای کوچک دارند و دارای کاربرد زیاد و خاص در زندگی هستند.به عبارت دیگر وسایلی که برای انجام کارها مفید و پرکاربرد هستند را Gadget می نامند.

پلتفرم NET Gadgeteer. از شرکت مایکروسافت قابلیت برنامه نویسی شیء گرا برای گجت ها را به شما می دهد. علاوه بر این، با مجموعه ای از ماژول های سخت افزاری، دیگر لازم نیست نگران دردسر های مونتاژ قطعات الکترونیک و … باشید.

 هر یک از ماژول های .NET Gadgeteer می توانند به راحتی برای ساخت یک دستگاه ساده یا حتی پیچیده، با هم ارتباط برقرار کنند. به این صورت که با اتصال هر ماژول به برد اصلی، چند قابلیت جدید به گجتیِر اضافه خواهد شد. مانند قابلیت نمایش تصاویر، پخش صدا، عکس گرفتن و غیره. حتی قابلیت استفاده از سنسور ها برای حس کردن محیط پیرامون و یا قابلیت تبادل اطلاعات با دستگاه های دیگر هم در این گجت ساز وجود دارند.

 NET Gadgeteer. با استفاده از .NET Micro Framework مدیریت تمام این ماژول ها انجام می دهد.

 NET Micro Framework. در واقع یک پلتفرم بازمتن است که قدرت و انعطاف پذیری فریمورک دات نت را به دنیای اپلیکیشن های کوچک و جمع و جور می آورد. با استفاده از این کیت می توانید با زبان #C، برای این گجت برنامه نویسی کنید و همچنین از ابزار های برنامه نویسی و عیب یابی ویژوال استدیو بهره مند شوید.

مقاله ی حاضر جهت شروع برنامه نویسی گجت ها با استفاده از #C پیشنهاد می شود.

تعداد صفحات : 58 صفحه

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید