check home phone-call search send

دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

یکی از کتاب هایی که در این مدت توسط کاربران سایت درخواست داده شده است کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی است. خیلی از کاربران درخواست داده بودند کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی را برای دانلود قرار دهیم. در این مطلب میخواهم به جای کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی، منابع خیلی بهتر و بروزتری رو بهتون معرفی کنم و بگم چرا نباید این کتاب رو بخونید. 

دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

دانلود کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی

چند نکته در مورد کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی بگم، اولا نسخه PDF این کتاب وجود ندارد پس وقت خود را صرف پیدا کردنش نکنید. دوما این کتاب اصلا به روز نیست و متعلق به 10 15 سال پیش است که باز به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. سوما کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی، ترجمه بسیار ضعیف دارد. مشخص است مترجمی این کتاب رو ترجمه کرده است که اصلا سواد برنامه نویسی ندارد. چهارما کتاب ناقص است و از مبحثی به مبحث دیگر پریده است.

یک نکته هم بگویم تا کامل درک درستی نسبت به کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی داشته باشید. کسی که نویسنده یا مترجم کتاب است در همه حوزه های کامپیوتر کتاب دارد یعنی هیچ گونه تخصصی ندارد و صرفا ترجمه کرده است و تقریبا شما رو بیشتر به بیراه میبرد تا راه درست، پس در انتخاب منبع خیلی خیلی دقت کنید. کتاب سی شارپ جعفرنژاد قمی یک کتاب آکادمی است که بیشتر جنبه تئوری دارد طوری که برنامه نویسی، یک رشته عملی است پس پیشنهاد میکنم منبع به روز و بهتری انتخاب کنید.

خیلی ها شاید بپرسند خب اگر این کتاب رو مطالعه نکنیم پس چیکار کنیم؟ 

در سایت مطالب زیادی در زمینه آموزش برنامه نویسی سی شارپ وجود دارد اما قبل از معرفی منابع پیشنهاد میکنم حتما مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل در مورد برنامه نویسی سی شارپ صحبت کرده ایم. در ابتدا سی شارپ رو معرفی کرده بعد دلایل استفاده و یادگیری سی شارپ رو مورد بررسی قرار میدهیم و در انتها منابع یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ رو معرفی و ارائه می کنیم.

توجه: پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مقاله حتما مقالات زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست؟، مدت زمان یادگیری سی شارپ، کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ، بازار کار برنامه نویسی سی شارپ، حقوق یک برنامه نویس سی شارپ و درآمد برنامه نویس سی شارپ را مطالعه کنید. چون هر چیزی که مربوط به زبان برنامه نویسی سی شارپ است رو مورد بررسی قرار داده ایم.

منابع آموزش برنامه نویسی سی شارپ

منابع یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ

منابع زیادی برای یادگیری و آموزش سی شارپ وجود دارد اما من پیشنهاد میکنم از فیلم های آموزشی داخل سایت استفاده کنید. این فیلم ها توسط مهندس وحید رضازاده نفر سوم برنامه نویسی المپیاد ضبط شده و جزئی از دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ برای بازار کار است. شما میتوانید از بخش زیر این فیلم ها رو دانلود کنید. 

جلسات رایگان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ 

(بیش از ۵ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۷۰ ساعت):
جلسه مقدمه | جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهار | جلسه پنج | جلسه شش | جلسه هفت | جلسه هشت

پیشنهاد میکنم حتما از این فیلم ها استفاده کنید چون برای بازار کار ساخته شده اند و سعی شده برنامه نویسی سی شارپ به صورت کاملا عملی و علمی آموزش داده شود. 

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 7 دیدگاه
Avatar
محمد رضا رضوانی
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید من تا حالا با هیچ زبان برنامه نویسی کار نکردم وبه پیشنهاد یکی از دوستان میخواستم با یادگیری زبان C#شروع کنم میخواستم بدونم دوره شما میتونه نیاز من رو برطرف کنه?

Avatar
امیر
پاسخ دهید

من شخصا هرچی پی دی اف و کتاب بود دانلود کردم هیچ کدوم اندازه ویدیوهایی که گذاشتید مفید نبود، دمتون گرم

Avatar
فرشاد
پاسخ دهید

چرا آدم سر کار میزارید؟ چرا از اسم یه کتاب شناخته شده یکی دیگه استفاده می کنید برای شناخته شده خودتون تو سرچ گوگل بعد لینک کتاب که ندارید هیچ از او کتاب هم بد میگید؟؟ واقعا شرم اور است.

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ فرشاد
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    عزیز ما امدیم منابع رایگان در اختیارتون قرار دادیم که خیلی بیشتر از کتاب بهتون یاد میده
    بعدش این کتاب مال چندین سال پیشه و اصلا دیگه به کار نمیاد
    بعدش شما دنبال نسخه رایگان هستید که اصلا اخلاقی و انسانی نیست
    اگر این کتاب رو واقعا میخواید برید کتاب فروشی ها تهیه کنید
    ما منابع رایگان قرار دادیم می تونید استفاده کنید
    موفق باشید

Avatar
فردین محمودی
پاسخ دهید

سلام لینک دانلود کجاست؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ فردین محمودی
    پاسخ دهید

    دوست عزیز به جای این کتاب، منابع بهتری رو معرفی کردیم
    می تونید از فیلم هایی که معرفی کردیم استفاده نمایید
    اون کتاب به شدت قدیمی هستش و اصلا به درد شما نمیخوره
    پیشنهاد می کنم از منابعی که معرفی کردیم استفاده نمایید.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید