check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش سی شارپ سید محمد هاشمیان

کتاب آموزش سی شارپ

کتاب آموزش سی شارپ سید محمد هاشمیان

سلام به همه عزیزانی که سورس ایران رو با نظراتشون مورد لطف قرار میدن

این بار کتاب تقریبا کامل آموزش سی شارپ سید محمد هاشمیان رو برای دانلود قرار میدهیم کتابی که به جرات میتوان گفت اولین کتاب حرفه ای در زمینه آموزش برنامه نویسی سی شارپ بود که منتشر شد. کسانی که دوست دارند برنامه نویسی سی شارپ رو فرا بگیریند میتوانند از مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ استفاده کنند.

بدون شک یکی از بهترین مراجع الکترونیکی فارسی برای آموزش زبان سی شارپ (#C) این کتاب می باشد. اما هرچه هست اگر می خواهید یک مرجع کامل، مرتب و قدرتمند در مورد برنامه نویسی به زبان #C و همچنین ASP.NET داشته باشید  این کتاب را حتما دانلود کنید. این مجموعه حاصل تلاش جناب آقای هاشمیان است که به حق در این زمینه سنگ تمام گذاشته اند. حجم این کتاب حدود 10 مگابایت است و 951 صفحه دارد. بخشی از کتاب:  نوشتن برنامه برای یک کامپیوتر همانند یاد دادن گره زدن بند کفش به یک کودک است. تا زمانی که شما نتوانید درست مراحل کار را بیان کنید هیچ کاری انجام نمی شود. ویژوال C# یک زبان برنامه نویسی است که بوسیله آن می توانید به کامپیوتر خود بگویید چه گارهایی را انجام دهد. اما کامپیوتر نیز مانند یک کودک است و فقط کارهایی را می تواند انجام دهد که مراحل آن به وضوح مشخص شوند. اگر تا کنون برنامه ای ننوشته باشید ممکن است این کار بسیار مشکل بنظر برسد، البته …

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 3 دیدگاه
Avatar
y4s3r
پاسخ دهید

بسیار عالی و سپاسگزارم

Avatar
مسعود
پاسخ دهید

عالی بود مرسی از سایت خوب تون.
ممنون

Avatar
طاهر
پاسخ دهید

مرسی از سایت خوبتون


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید