check home phone-call search send

بهترین کتاب آموزش c

یکی از زبان های برنامه نویسی پایه ای که در ایران، بخصوص در دانشگاه ها و مدارس تدریس می شود زبان برنامه نویسی c می باشد. در این مقاله می خواهیم تعدادی کتاب آموزش زبان c رو معرفی کنیم و در انتها بهترین کتاب آموزش c رو انتخاب کنیم تا با اتکا به آن کتاب شروع به یادگیری و آموزش برنامه نویسی c کنید. البته این رو هم بگم نمی توان به صورت دقیق و درست بهترین کتاب آموزش برنامه نویسی c رو معرفی کرد چون هر کتابی نگارش خاص خودش را دارد و هر شخصی با یک مدل نگارش راحت است اما ما سعی می کنیم تعدادی کتاب رو در این زمینه معرفی کنیم تا شما راحتر بتوانید یکی را انتخاب کنید.

بهترین کتاب آموزش c

قبل از اینکه شروع به معرفی بهترین کتاب آموزش c کنیم توضیحاتی در مورد زبان برنامه نویسی c بدیم تا بیشتر با این زبان آشنا شوید. سی یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب و قدرتمند است که تعداد زیادی برنامه نویس رو به سمت خود جذب کرده است. زبان سی را میتوان پدر زبان برنامه نویسی سی پلاس و پدربزرگ زبان سی شارپ دونست. زبان های جاوا و سی پلاس پلاس بر پایه سی نوشته و ایجاد شده اند. 
زبان برنامه نویسی سی یک زبان همه منظوره، سطح میانی، ساخت یافته و دستوری است. یکی از مزیت های زبان سی، عدم وابستگی به سخت افزار یا سیستم عامل خاصی است.

توجه: امروزه برنامه ریزی ریز کنترل ها و انواع سی‌پی‌یوها و همچنین تولید سیستم عامل های جدید و نرم افزارهای کاربردی از طریق زبان C صورت می گیرد.

اگر می خواهید در مورد زبان برنامه نویسی c بیشتر بدونید پیشنهاد میکنم حتما مقاله زبان c چیست رو مطالعه کنید و اگر می خواهید بدانید مدت زمان یادگیری سی چه قدر است مقاله مدت زمان یادگیری زبان سی مطالعه کنید.

 بهترین کتاب آموزش c

تا اینجا متوجه شدیم که زبان سی چه زبانی است حالا به سراغ معرفی بهترین کتاب آموزش c میرویم. البته ما چندین کتاب رو معرفی می کنیم و این شما هستید که یکی رو بر اساس نیاز خودتون انتخاب می کنید. 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان C

این کتاب که معرفی می کنیم در قالب 52 صفحه ارائه شده است و جز بهترین منابع آموزش زبان c می باشد چون خیلی روان و آسون نگارش شده است. اگر می خواهید در قالب یک جزوه 50 60 صفحه با زبان c آشنا شوید پیشنهاد میکنم حتما این کتاب الکترونیک رو دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب آموزش برنامه نویسی C به زبان فارسی

کتاب بعدی که می خواهم معرفی کنم در قالب 257 نگارش شده است و واقعا می توان گفت جز بهترین کتاب های آموزش برنامه نویسی c می باشد. حتما این کتاب رو دانلود کنید چون نگارشی ساده و روان دارد. 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی C

این کتاب مربوط به آقای عین الله جعفرنژادقمی می باشد که جز منابع خوب زمینه یادگیری زبان سی می باشد. می توان گفت تمام کتب آقای قمی خوب نیستند ولی این کتابشون تقریبا جز خوب های این حوزه می باشد. اگر به دنبال یادگیری زبان c هستید می توانید از این کتاب استفاده کنید و می توان گفت از بین این چند کتاب آموزشی که معرفی کردیم این کتاب، بهترین کتاب آموزش c می باشد. 

توجهکتاب های زیادی برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی c وجود دارد اما این سه کتاب که معرفی کردیم جز بهترین ها می باشند و میتوانید با استفاده از این کتب شروع به یادگیری کنید. کافیه این کتاب ها رو دانلود کنید.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 6 دیدگاه
Avatar
حسین
پاسخ دهید

دو منبع اول آموزش سی پلاس پلاس هستند ! متاسفانه سایت های مختلف به عنوان آموزش سی اونها رو معرفی کردن. به نظر میرسه همه فقط کپی کار هستند از جمله اینجا.

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ حسین
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    داخل سایت در زمینه سی خیلی مطالب خوب و با کیفیت قرار دادیم
    هم فیلم هست هم کتاب و تعدادی مقاله عالی
    چرا از اونا استفاده نمی کنید

Avatar
آرش
پاسخ دهید

بابا اینقدر کتابای خوب ترجمه نشده وجود داره که اصلا آدم تعجب میکنه چرا تو ایران نیست در حالی که در دنیا بعنوان مرجع شناخته میشه . چرا خودتون ترجمه نمی کنید ؟ مثلا :
programming in C (4th edition) – stephen g. kochan
let us c – yashwant kanetkar

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ آرش
    پاسخ دهید

    قبول دارم
    اخه وقت گیر هستش
    بخوای درست و دقیق ترجمه کنی باید حداقل 7 8 ماه وقت بذاری
    به خاطر وقتش نمیارزه
    وگرنه بهترین کار ممکن هستش

Avatar
آرش
پاسخ دهید

کتاب جعفزنژاد به شدت قدیمی هست به طوری که نیمی از مطالبش بلا استفاده هست . هرچند که همون نصف دیگرش هم به شدت بد تدریس شده و متآسفانه منبع فارسی دیگه ای برای یادگیری سی وجود نداره . امان از دست مافیای کتاب


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید