check home phone-call search send

آموزش نرم افزار Director MX

آموزش نرم افزار Director MX

آموزش نرم افزار Director MX

در این پست به سراغ آموزش نرم افزار های گرافیکی رفتیم و کتاب آموزش نرم افزار Director MX به زبان فارسی که در قالب 327 صفحه نگارش شده است رو برای دانلود قرار داده ایم . یکی از روش های موثر آموزش و تبلیغات، ایجاد نمایش های تصویری به همراه صداست. اگر کاربر هم ببیند و هم بشنود، تاثیر بیشتری می پذیرد. چند رسانه ای روش نیرومندی برای انتقال اطلاعات است که برای ایجاد آن نیاز به نرم افزار های ویژه ای مانند Director است که در کتاب حاضر شما بیشتر با این نرم افزار مفید آشنا خواهید شد.

فهرست سر فصل های کتاب آموزش نرم افزار Director MX :
واحد کار 1: چند رسانه ای و اجزای آن
واحد کار 2: توانایی کار با پنجره های اصلی دایرکتور
واحد کار 3: توانایی کار با اسپیرایت
واحد کار 4: توانایی کار با متن در دایرکتور
واحد کار 5: توانایی کار با تصاویر bitmap و vector
واحد کار 6: توانایی استفاده از رفتارها در دایرکتور
واحد کار 7: توانایی متحرک سازی و ایجاد انیمیشن
واحد کار 8: توانایی کار با صدا و فیلم های خارجی
واحد کار 9: توانایی شناخت اصول اسکریپت نویسی با لینگو
واحد کار 10:توانایی نوشتن اسکریپت های لینگو
واحد کار 11: توانایی استفاده از xtra
واحد کار 12: توانایی توزیع فیلم به فرمت های مختلف
واحد کار 13: توانایی ایجاد فیلم های سه بعدی
آزمون پایانی نظری
آزمون پایانی عملی

توضیحی هم در مورد نرم افزار ماکرومدیا دایرکتور ارائه دهیم شاید بعضی از دوستان در مورد این نرم افزار اطلاعاتی نداشته باشند ، ماکرومدیا دایرکتور که هم اکنون بخشی از خانواده ادوبی است که جزو قدیمی ترین نرم افزارهای ساخت برنامه‌های چند رسانه‌ای هست که تا حد زیادی به برنامه Flash شباهت دارد. Flash بیشتر برای ساخت نرم افزارهای تحت وب تخصصی شده و Director هم برای برنامه‌های چند رسانه‌ای که روی CD ارائه می‌شود البته با دایرکتور هم می‌توان برنامه‌های تحت وب ایجاد کرد و برعکس.

ساختار نرم افزار اولین نسخه از Director با مارک تجاری Adobe نسخهٔ ۱۱ است که از DirectX 9 برای موتور سه بعدی و از استاندار UNICODE برای پشتیبانی تمام زبان‌های دنیا (شامل فارسی و…) پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین توانایی‌های ۳بعدی بر مبنای موتور NVIDIA PhysX و فیلترهای عکس‌ها، videoهای توسعه یافته و پشتیبانی از فرمت‌های بسیار زیاد(بیش از ۴۰ نوع فرمت) و کارا از عکس‌ها و فرمت‌های صوتی از ویژگی‌های این نسخه‌است. نسخهٔ ۱۱٫۵ این برنامه توانایی‌های صدای محیطی ۵٫۱ کانالی (5.1 channel surround sound audio) و افکت‌های صوتی (میکس real-time اصوات یعنی حضور اصوات مختلف همزمان بدون تداخل) و فیلترهای DSP و همچنین یکپارچه‌گی با H.264-video برای ویدوهای تمام‌صفحه(Full Screen) و پخش ویدوهای کیفیت بالا HD (High-Definition) را دارد. پشتیبانی قدرتمند از نمایش ۳بعدی با محیط ۳بعدی غنی با قابلیت فیزیکی (جاذبه، برخوردهای غیر الاستیک، سرعت و بعضی از نیروهای طبیعت و…) به خاطر پشتیبانی از NVIDIA PhysX. پشتیبانی از نرم‌افزار قدرتمند Adobe Flash و ویدوهایی که با تکنولوژی Flash ساخته شده‌اند. برخورداری از محیط اسکریپت نویسی قدرتمند شامل دیکشنری کامل JavaScript و Lingo و همچنین حضور قابلیت Script-Sensitive که قابلیت Click-and-Script را فراهم می‌‎آورد. افکت‌های تصویری مانند Blur، Drop Shadow،Glow و… که می‌توانید از طریق واسط یا با اسکریپت نویسی به آنها دسترسی پیدا کنید. و همچنین با استفاده از این نسخه می‌توانید پروژه‌های خود را در نسخه‎های گونان این برنامه عرضه نمایید. این نسخه شامل توانایی انتشار برای وب با Adobe Shockwave Player است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید