check home phone-call search send

کتاب آموزش ActiveX

کتاب آموزش ActiveX

کتاب آموزش ActiveX 

در این پست به سراغ آموزش چهار چوب نرم افزاری اکتیوایکس رفته ایم و یک آموزش خوب در این زمینه آماده کردیم که به معرفی این چهار چوب نرم افزاری می پردازد در این کتاب که در قالب 48 صفحه نگارش شده است به صورت کامل Activex معرفی و آموزش داده می شود .

مطالبی که در این کتاب می خوانید :

  • اهمیت مدول های نرم افزاری
  • تاریخچه و اصطلاحات Activex
  • درک مفهوم جاوا و کنترل Activex
  • مطالبی درباره امنیت و توزیع کنترل های Activex

اکتیوایکس چیست ؟
اکتیوایکس (به انگلیسی: ActiveX) یک چهارچوب نرم‌افزاری برای تعریف اجزای نرم‌افزاری قایل استفاده ی مجدد به گونه ی مستقل از زبان برنامه نویسی است. برنامه های کاربردی می توانند از ترکیب یک یا چند از این اجزا، ایجاد شوند. منظور از “جزء” یا “سازه” (Component) قسمت یا بلوکی از برنامه است که عملکرد یا عملکرد های خاصی دارد. اکتیوایکس در سال 1996 توسط شرکت ماکروسافت به عنوان توسعه فناوری های COM و OLE معرفی شد. بسیاری از برنامه های کاربردی ویندوز (شامل بسیاری از برنامه های ماکروسافت مانند Internet Explorer ، Office ، Media Player و Visual Studio) از کنترل های اکتیوایکس برای ایجاد کارایی و همچنین انتقال آنها به نرم‌افزار های دیگر، استفاده می کنند. برنامه نویسان می توانند کنترل های اکتیوایکس را در هر زبان برنامه نویسی که “توسعه اجزای COM ” را پشتیبانی می کند مانند C++ ، Visual Basic ، Delphi و زبان های تحت دات نت، بنویسند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید