check home phone-call search send

کانال تلگرام و ناگفته های تلگرام

کانال تلگرام و ناگفته های تلگرام

کانال تلگرام و ناگفته های تلگرام

تلگرام پراستفاده ترین نرم افزار پیام رسان در ایران می باشد که بر اساس آمار منتشر شده نزدیک 30 میلیون ایرانی این اپلیکیشن پیام رسان را روی گوشی خود نصب کردند . تلگرام امکانات زیادی را برای کابران فراهم کرده است یکی از این امکانات کانال هست ، کانال یک رسانه است. رسانه ای که می تواند میلیون ها عضو داشته باشد و شما برای آنها محتوا ارسال کنید. محتوایی که موضوع کانال شما آن را مشخص می کند که چه باشد و چه نباشد. خیلی ها هستند که با کانال تلگرام خود در حال کسب درآمد هستند یا به کسب و کار فیزیکی و یا مجازیِ خود رونق می دهند. این بستگی به نحوۀ استفاده از این بستر برای رسیدن به هدفِ خود دارد. کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام اینجاست که به شما نقطۀ عطف ساخت یک کانال مفید و جذاب تلگرام را بیاموزد.

این کتاب همینک پیش روی شماست که به رایگان آن را دریافت کرده و مطالعه کنید. کتاب به صورت تصویری و به زبان فارسی نگارش شده است. هر کسی با هر دانشی که یک دستگاه گوشیِ هوشمند در اختیار دارد می تواند از محتوای این کتاب استفاده کند. علاوه بر آن ما به شما آموزش خواهیم داد که چطور به صورت حرفه ای کانال تلگرام تان را مدیریت کنید. کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام تمامی مراحل از مقدماتی ترین نقطه تا حرفه ای ترین نکات را به زبانی شیوا به شما آموزش میدهد.

تلگرام :

پیام‌رسان تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است. کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خود ویرانگر و رمزنگاری شده تبادل کنند.

تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.

کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است.

تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود. تلگرام نسخه کامپیوتر خود را نیز ارائه داده که این امر سهولت دسترسی برنامه نویسان برای کد نویسی ربات‌ها را در تلگرام افزایش داده است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید