check home phone-call search send

چگونه بازی پلت فرم بسازیم؟

چگونه بازی پلت فرم بسازیم؟

چگونه بازی پلت فرم بسازیم؟

خیلی از کاربران درخواست آموزش بازی سازی داده بودند ما هم در این پست کتابی رو آماده کردیم که در مورد نحوه ساخت بازی پلت فرم هست دوستانی که نمیدونند پلت فرم چیه می توانند به پستپلتفرم (Platform) چیست ؟ مراجعه کنند . در این کتاب که در قالب 34 صفحه نگارش شده است نکات جالبی در مورد بازی سازی آموزش داده شده که می تواند مقدمه ای برای یادگیری شما باشد .

نرم افزار Construct 2 یک نرم افزار ساخت بازی برای ویندوز است که همه با آن می‌توانند بازی‌های شگفت انگیزی خلق کنند. این نرم افزار می‌تواند برای انواع کامپیوترها و گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها بازی بسازد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار قدرتمند بی‌نیاز بودنش از برنامه‌نویسی است، به طوری‌که حتّی قابلیّت برنامه‌نویسی هم در آن گنجانده نشده است.

کنستراکت ۲ تمام سبک های بازی های دو بعدی را می‌تواند بسازد. پلت‌فرم هم یکی از آن سبک‌هاست. در این آموزش یاد می‌گیرید که چه طور با کنستراکت ۲ یک بازی پلت‌فرم بسازید. این آموزش همه چیز را از ابتدا توضیح می‌دهد و برای کسانی که تا به حال با کنستراکت ۲ کار نکردند و حتّی بازی نساختند و علاقه به ساخت بازی دارند می‌تواند بسیار مفید واقع بشود، حتّی خواندن این آموزش برای کسانی که در کار با کنستراکت ۲ حرفه ای هستند هم خالی از لطف نیست. اکثر مشکلات و مطالب واجبی را که هر سازنده‌ی بازی پلت‌فرم در سطح حرفه‌ای باید بداند در این آموزش گفته‌ایم.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید