check home phone-call search send

دانلود رایگان پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انتخاب واحد دانشگاه

در این پست پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انتخاب واحد دانشگاه را برای کاربران عزیز قرار داده ایم. عموماً یک دانشگاه به لحاظ آموزشی به تعدادی انستیتو تقسیم بندی شده است که در هر انستیتو واحد های مربوط به آن رشته در آن بخش ارائه می شود . واحد های جاری ارائه شده در یک ترم در پایگاه داده های در دسترس هر دانشجو قرار می‌گیرد. دانشجو با توجه به واحد های ارائه شده درترم به انتخاب واحد های مورد نظر بر مبنای یک سری معیارها و محدودیت ها و شرایط مقرر که اساس و قوانین انتخاب واحد یک دانشجو را در بر می‌گیرد، اقدام به انتخاب واحد می کند.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انتخاب واحد دانشگاه

داخل سایت در زمینه پروژه مهندسی نرم افزار تعداد زیادی مطلب منتشر کرده ایم مثل دانلود رایگان پروژه مهندسی نرم افزار آژانس مسکن + مستندات، دانلود رایگان پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه (رشنال رز) + مستندات و دانلود رایگان پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انبار محصول که مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. اگر هم به دنبال منبع برای آموزش مهندسی نرم افزار هستید میتوانید کتاب آموزش مهندسی نرم افزار را مطالعه کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید