check home phone-call search send

کتاب آموزش نرم افزار SCCM 2012

در این پست یک کتاب آموزش کار با نرم افزار SCCM 2012 آماده نموده ایم که میتوانید در انتهای همین پست این کتاب را دانلود کنید. این کتاب توسط دوست عزیزمان آقای سهیل هاشمی در قالب 150 صفحه نگارش شده است که واقعا جای تقدیر دارد به این خاطر در مورد این نرم افزار منابع فارسی خیلی کم است و از این دوست عزیز تشکر میکنیم.

کتاب آموزش نرم افزار SCCM 2012

نرم افزار SCCM 2012 چیست ؟

SCCM 2012 یک ابزار قدرتمند برای کاهش هزینه ها با ارائه مدیریت موثر بر روی کلاینت هاست. مهمترین هدف از ارائه این ابزارها مدیریت متمرکز شبکه های کامپیوتری در هر سطح و اندازه ای می باشد. با استفاده از این سرویس ها شما می توانید مدیریت کاملا متمرکز و قابل انعطافی بر روی ساختار کامپیوتری خود داشته باشید. به راحتی می توانید سرورها و کلاینت های خود را مدیریت کنید. گسترش سرویس های مبتنی Cloud این ابزار ها بهترین تجربه را در مدیریت به شما خواهند داد. بوسیله این سرویس ها شما می توانید مرکز داده خود را به صورت کامل مدیریت و نگهداری کنید. شما می توانید مدیریت و امنیت کاربران خود را تامین کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید