check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

آموزش شبکه در ویندوز ۱۰

آموزش شبکه در ویندوز ۱۰

آموزش شبکه در ویندوز ۱۰

با تولید و انتشار ویندوز 10 اتفاقات خوبی برای دنیای سیستم های عامل افتاد ، ویندوز 10 نسبت به نسخه های قبلی سیستم‌عامل مایکروسافت، امکانات و ابزارهای زیاد ارایه شده که ویژگی‌های جذاب در بخش شبکه است. کاربران و مدیران شبکه می‌توانند در ویندوز ۱۰ انواع تنظیمات و گزینه‌های دلخواه را انجام و با سرعت بیشتری مشکلات شبکه یا اینترنت را شناسایی و رفع کنند. این کتاب الکترونیکی همین موضوع را هدف قرار گرفته است و مجموعه‌ای از ۵ مقاله پیرامون تنظیمات شبکه در ویندوز ۱۰، مدیریت آداپتورها و رفع مشکلات اینترنت در ویندوز ۱۰ است.

فهرست مطالب کتاب الکترونیکی شبکه در ویندوز 10 :

  • راهنمای تنظیمات شبکه در ویندوز ۱۰
  • چگونه به سرعت آداپتورهای شبکه را در ویندوز ۱۰ ریست کنیم
  • چگونه در هر دستگاهی اطلاعات شبکه را پیدا کنیم
  • چرا در ویندوز ۱۰ به اینترنت وصل نمی‌شویم + راه‌حل
  • چگونه در ویندوز ۱۰ اطلاعات شبکه بی‌سیم را پاک کنیم

ویندوز 10 :

ویندوز ۱۰ (به انگلیسی: Windows 10) با اسم رمز آستانه/سرآغاز (به انگلیسی: Threshold) تازه‌ترین نسخهٔ سیستم‌عامل از خانوادهٔ ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ بشمار می‌آید. ویندوز ۱۰ نخستین بار در ۸ مهر ماه ۱۳۹۳ در یک رویداد رسانه‌ای پرده برداری شد. ارتقاء به این ویندوز برای دارندگان ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ (به غیر از نسخه‌های Enterprise) در سال اول رایگان است. در ادامه مایکروسافت تصمیم دارد تا با فروش اشتراک یک ساله ویندوز، سود خود را تأمین کند.

این سیستم عامل در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه، تبلتها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی یکپارچه به‌کار می‌رود. نسخهٔ نهایی این سیستم عامل در ۷ مرداد (۲۷ ژوئیه) و از طریق ویندوز آپدیت در دسترس همگان قرار گرفته است. دانلود این نسخه از ویندوز برای کسانی که آن را رزرو کرده‌اند (دریافت از طریق ویندوز آپدیت)، به صورت مرحله به مرحله است. به این معنا که در روز ۷ امرداد، تعدادی از رزرو کنندگان، پیغام دریافت آن را دریافت می‌کنند و مابقی افراد آن را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد. هم اکنون لینک دریافت فایل ISO ویندوز ۱۰ برای مدت محدودی در دسترس عموم است.
به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم، این شرکت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید