check home phone-call search send

ترفنده های فوق العاده ویندوز 10

ترفنده های فوق العاده ویندوز 10

ترفنده های فوق العاده ویندوز 10

می توان گفت ویندوز 10 بهترین سیستم عامل تولید شده توسط مایکروسافت هست ویندوزی با امکانات عالی و سرعتی فوق العاده که حتی با سخت افزار های نسبتا ضعیف هم میتواند اجرا شود و با آن کار کرد .اگر به تازه‌گی ویندوز ۱۰ را نصب کردید و هنوز با تمامی بخش‌ها و تنظیمات آن آشنا نیستید جای نگرانی نیست چون در فضای وب تقریبا بیشتر بخش های این سیستم عامل آموزش داده شده است . در این پست کتابی را آماده کردیم که در قالب 69 صفحه بیشتر بخش های مهم این سیستم عامل را توضیح میدهد .

آخرین سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت مملو از تنظیمات و گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی آن است؛ به طوری که هر کاربری می‌تواند با صرف چند دقیقه؛ یک ویندوز ۱۰ برای خودش بسازد. در این کتاب الکترونیکی، ترفندهایی را برای شما کنار یکدیگر گردآوردیم که غالب کاربران تازه‌کار ویندوز ۱۰ بدان‌ها نیاز دارند.

فهرست مطالب کتاب کنترل ویندوز ۱۰ را به دست بگیرید :

  • با این 5 ترفند ویندوز 10 خودتان را بسازید
  • ترفندهای منوی شروع ویندوز 10
  • 9 ترفند مدیریت Task Manager در ویندوز 10
  • 9 ترفند برای کنترل فرزندان در ویندوز 10
  • چگونه در ویندوز 10 شارژ باتری دستگاه‌ها را افزایش دهیم؟

ویندوز ۱۰ چیست ؟

ویندوز ۱۰ (به انگلیسی: Windows 10) با اسم رمز آستانه/سرآغاز (به انگلیسی: Threshold) تازه‌ترین نسخهٔ سیستم‌عامل از خانوادهٔ ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ بشمار می‌آید.

ویندوز ۱۰ نخستین بار در ۸ مهر ماه ۱۳۹۳ در یک رویداد رسانه‌ای پرده برداری شد. ارتقاء به این ویندوز برای دارندگان ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ (به غیر از نسخه‌های Enterprise) در سال اول رایگان است. در ادامه مایکروسافت تصمیم دارد تا با فروش اشتراک یک ساله ویندوز، سود خود را تأمین کند.

این سیستم عامل در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه، تبلتها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی یکپارچه به‌کار می‌رود. نسخهٔ نهایی این سیستم عامل در ۷ مرداد (۲۷ ژوئیه) و از طریق ویندوز آپدیت در دسترس همگان قرار گرفته است. دانلود این نسخه از ویندوز برای کسانی که آن را رزرو کرده‌اند (دریافت از طریق ویندوز آپدیت)، به صورت مرحله به مرحله است.
به این معنا که در روز ۷ امرداد، تعدادی از رزرو کنندگان، پیغام دریافت آن را دریافت می‌کنند و مابقی افراد آن را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد. هم اکنون لینک دریافت فایل ISO ویندوز ۱۰ برای مدت محدودی در دسترس عموم است.

به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم، این شرکت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید