check home phone-call search send

تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

امروز به سراغ بازاریابی اینترنتی رفته ایم و یک کتاب عالی در این زمینه آماده کردیم اگر مطالب سایت رو دنبال کرده باشید حتما میدونید که داخل سایت مطالب خوبی در زمینه بازاریابی اینترنتی گذاشتیم مثلآموزش بازاریابی اینترنتی از صفر یا ده اشتباه خطرناک در بازاریابی اینترنتی که جز مطالب خوب در این زمینه هست در این پست کتابی رو آماده کردیم که در مورد تاکتیک های بازاریابی اینترنتی هست که در قالب 40 صفحه نگارش شده است و پیشنهاد میکنم حتا این کتاب رو مطالعه کنید .

در این کتاب شما با دیدگاه های بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید، و سوالاتی که شما به عنوان یک مدیر کسب و کار دارید را جواب می دهد. این کتاب کوچک اما ارزشمند، در عین اینکه کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش دهد، در جای جای این کتاب، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول اثربخشی این تکنیک های ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است.

یکی از مهمترین مهارتهای انسان امروزی در این فضای پیوسته در حال تغییر و حرکت باید مهارت پیوسته آموختن باشد. در دنیای ما آن قدر دانش و شرایط و فضا به سرعت تغییر می کند که نمی شود برای آموختن هر چیزی، زمان زیادی در نظر گرفت.

یا به شکل دیگر بگوییم علم و تکنولوژی بر ثانیه سبقت میگیرد.این نوع از آموزش بازاریابی را آموزش ساندویچی می گویند. یعنی سریع، زود، فشرده، ساده و به میزان نیاز. این کتاب سعی دارد خیلی کوتاه و مختصر در زمینه فروش اینترنتی تجربه های نویسنده را با شما کاربران به اشتراک بگذارد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید