check home phone-call search send

افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی

افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی

افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی

فروش بیشتر برای بازاریابان و مدیران سایت همیشه یک دغدغه بوده و هست و هر کاری میکنند که فروش بیشتری داشته باشند ما هم در این پست کتابی رو آماده کردیم با عنوان افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی که شما با خوندن این کتاب می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

باید هم متذکر بشیم ، یکی از ابزار های بی نظیر بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش وب سایت ایمیل می باشد. به شخصه یکی از طرفداران بازاریابی ایمیلی هستم. متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کار اینترنتی تصور اشتباهی درباره بازاریابی ایمیلی دارند. برخی معتقدند که بازاریابی ایمیلی یعنی خرید یک بسته ایمیل و ارسال انبوه به این افراد و منتظر ماندن برای ورود این افراد به سایت و داشتن فروش رویایی. مطمئناً نتیجه مطلوبی را در این روش مشاهده نمی کنند. ارسال ایمیل با این روش نه تنها سود ده نیست بلکه می تواند تجارت شما را نابود کند زیرا در صورت اسپم شناخته شدن ایمیل های ارسالی شما، ممکن است مجبور شوید جریمه های زیادی را به شرکت ارائه دهنده هاست خودتان بپردازید.

چرا باید از ایمیل برای بازاریابی و افزایش فروش استفاده کنیم؟
برای افزایش فروش، صاحب یک وب سایت چه کار می کند؟ مطمئناً جذب ترافیک که البته کار بسیار خوبی است. اما نکته مهم این است که تصور آن ها برای افزایش فروش این است، تبلیغات زیادی را انجام دهیم، کاربران زیادی وارد سایت شده و شاید از سایت خرید کنند. متأسفانه با این روش هزینه زیادی را می پردازند و ممکن است بازگشت سرمایه گذاری تبلیغات خوبی نداشته باشند. در بسیاری از موارد م یبینم که صاحب فروشگاه اینترنتی در همان سال اول نا امید شده و دامنه خودش را نیز تمدید نمی کند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید