check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

ایده کارآفرینی اینترنتی

ایده کارآفرینی اینترنتی

ایده کارآفرینی اینترنتی

شاید به دنبال ایده هایی هستید در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طرح های کار آفرینی باشید و دنبال این هستید کاری را در منزل به صورت اینترنتی راه اندازی کنید و کسب درآمد نمایید . در این پست کتابی را آماده کردیم که فهرستی از ایده های کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی و توضیحات هر کدام تهیه شده است. ایده هایی برای کار در منزل با سرمایه کم که میتوانید هر کدام را مطالعه و مورد بررسی قرار دهید .

در این کتاب الکترونیکی تلاش شده نمونه‌های خوبی از ایده‌های پولساز کارآفرینی اینترنتی گردآوری شود.

راه اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی، نیازمند یک برنامه عجیب و غریب مهندسی شده و بر مبنای آنالیز دقیق فرصت‌ها و ضعف‌ها نیست. به بودجه کلان نیازی ندارد و حتماً برای مدیریت آن، نیازمند کسب مدرک فوق لیسانس در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نیستید.

حتی به ایده خیلی بزرگ هم نیاز نیست.

کارهای خیلی بزرگ، با ایده‌های کوچک آغاز شده و با پشتکار و استعداد صاحبان این ایده، توسعه یافته و تجاری سازی شده است.
شاید خیلی از خوانندگان این کتاب الکترونیکی، علاقمند باشند تا راهکارهایی ساده برای راه اندازی یک فعالیت اینترنتی در اختیار داشته باشند.فعالیتی که می‌تواند زمینه‌های یک کسب و کار بزرگ را فراهم کند.
فراموش نکردیم که گوگل از گاراژ منزل دو بنیان‌گذارش آغاز به کار کرد و مایکروسافت و اپل هم در ابتدای کار، برنامه نویس معمولی سخت افزارهای مختلف بودند و آمازون هم یک سایت محلی بود که بعداً جهانی شدند. از کوچک شروع کنید، اما بزرگ ببینید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید