check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

آموزش کسب در آمد از طریق بازاریابی مشارکتی

آموزش کسب در آمد از طریق بازاریابی مشارکتی

آموزش کسب در آمد از طریق بازاریابی مشارکتی

شاید شما در حال حاضر کارمند هستید ، بیکار یا حتی شغلی دارید اما به فکر یک کار پاره وقت میگردید که با کار و وقت کم بتوانید درآمد نسبتا خوبی کسب کنید در اینجا میخواهیم در مورد یک نوع بازاریابی صحبت کنیم با عنوان بازاریابی مشارکتی یا به صورت عامیانه بگیم بازاریابی واسطه گری ، که چند سالی هست در ایران رواج پیدا کرده است نوعی بازاریابی بدون سرمایه که شما فقط محصولات دیگران رو برای فروش قرار میدهید و در ازای فروش هر محصول یا کالا پورسانت یا سودی را کسب میکنید . در این پست کتابی را آماده کردیم با عنوان آموزش کسب در آمد از طریق بازاریابی مشارکتی که در قالب 24 صفحه مطالب خوبی را ارائه میدهد . پیس پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را مطالعه کنید .

دوستان عزیز یک نمونه بارز این گونه سایت ها سایت بازاریابی فایلینا هست که پورسانت فوق العاده ای ارائه میدهد که حتما پیشنهاد میکنم این سایت را مورد بررسی قرار دهید .

بازاریابی واسطه گری یا مشارکتی چیست؟

بازاریابی مشارکتی یا رابطه‌ای “Affiliate Marketing” نوعی از بازاریابیست که محصولات و خدمات دیگران را در قبال دریافت کمیسیون برای فروش یا ارئه خدمات در سایت، وبلاگ یا از طریق لینک های که در اختیار شما قرار داده می شود بصورت آنلاین به کاربران دیگر معرفی کنید.

بطور خلاصه می توان گفت بازاریابی رابطه ای یعنی بازاریابی و معرفی کالا یا خدمات دیگران به منظور فروش کالا یا خدمات آنها و استفاده مشترک از سود به دست آمده بر اساس توافق انجام شده.

در این مدل از بازاریابی شما نیاز به سرمایه زیادی ندارید، ریسک بالایی انجام نمی دهید و همه مسئولیت ها برای ارائه، تامین و پشتیبانی بر عهده فروشنده یا ارائه کننده خدمات می باشد.

مزیت دیگر این است که اگر محصولی که انتخاب کرده اید فروش نرفت شما ضرر نمی کنید. می توانید لینک آن محصول را با محصول یا سرویس دیگری جایگزین کنید.

بازاریابی وابسته از سال 1994 بوجود آمد و شرکت های کوچک و بزرگی از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند.

برای مثال در آمازون، شما می توانید از طریق بازاریابی وابسته آمازون، کتاب بفروشید و درصدی از سود فروش را بخود اختصاص دهید یا برای مثال در گوگل، شما می توانید تبلیغات گوگل را در سایت خود نمایش دهید و هر زمان بازدیدکنندگان روی آگهی ها کلیک کردند درآمد کسب کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید