check home phone-call search send

دانلود آموزش نرم افزار freehand

دانلود آموزش نرم افزار freehand

آموزش نرم افزار freehand

در این پست به سراغ نرم افزار فری هند رفته ایم و یک منبع فوق العاده عالی برای این نرم افزار رسم اشکال دو بعدی برداری آماده کردیم که در قالب 472 صفحه نگارش شده است که میتوان گفت جز منابع عالی برای این نرم افزار هست در این کتاب که برای دانلود قرار میدهیم شما بیشتر با این نرم افزار مفید و کاربردی آشنا خواهید شد.

توضیحی هم در مورد نرم افزار فری‌هند ارائه دهیم شاید بعضی از دوستان با این نرم افزار اشنایی نداشته باشند ، ماکرومدیا فری‌هند (به انگلیسی: Macromedia FreeHand) برنامه‌ای رایانهای برای ترسیم اشکال دوبعدی برداری (استفاده از اشکال هندسی اصلی مانند نقطه، خط، منحنی و چندضلعی برای ساختن تصاویر) است که بیشتر در نشر رومیزی حرفه‌ای کاربرد دارد. این برنامه برای دو سکوی مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

این برنامه از جهت کاربرد و محیط کاربری و کاربران بسیار شبیه ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) است. آلتسیس (Altsys) سازنده آن بود که امتیاز آن را به آلدوس (Aldus) واگذار کرد. از نسخه ۱ تا ۴. پس از ادغام آلدوس با شرکت ادوبی به خاطر شباهت فری‌هند با ایلوستریتور ادوبی آن را به آلتسیس برگرداند. سپس ماکرومدیا آلتسیس را خرید و نسخه ۵ و ۵.۵ (فقط ویژهٔ سیستم‌عامل مکینتاش) و نسخه‌های بعدی تا ۱۱ را منتشر کرد. در سال ۲۰۰۵ ادوبی ماکرومدیا را خرید و دوباره فری‌هند به ادوبی بازگردانده شد.

فری‌هند برنامه‌ای منعطف برای طراحی صفحات (به ویژگی از نسخه ۴ که امکان کار با چند صفحه در یک پرونده به آن اضافه شد) همراه با امکانات گسترده برای ساخت اشکال برداری برای چاپ و صفحات وب است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید