check home phone-call search send

دانلود کتاب آشنایی با شبکه های حسگر بی سیم به زبان فارسی

چند روز پیش یکی از کاربران به بنده ایمیل دادن و سوالی پرسیدن در مورد این که شبکه های حسگر بی سیم چه مدلی از شبکه ها هستند بنده هم گفتم تا چند روز آینده یک کتاب در جهت اشنایی و معرفی این نوع شبکه رو برای دانلود داخل سایت قرار میدهم، امروز یک کتاب در مورد این شبکه ها ، یعنی شبکه های حسگر بی سیم به زبان فارسی در قالب 56 صفحه آماده کرده ایم که ان شالله هم اون دوست عزیز استفاده کنند و به جواب سوالشون برسن همه بقیه کاربرا در صورت نیاز این کتاب رو دانلود کنند و نیازشون رو برطرف نمایند.

کتاب آشنایی با شبکه های حسگر بی سیم

شبکه‌های حسگر بی سیم :

معرفی شبکه‌های حسگر بی سیم (WSN) پیشرفت‌های اخیر در زمینه الکترونیک و مخابرات بی‌سیم توانایی طراحی و ساخت حسگرهایی را با توان مصرفی پایین، اندازه کوچک، قیمت مناسب و کاربری‌های گوناگون داده است. این حسگرهای کوچک که توانایی انجام اعمالی چون دریافت اطلاعات مختلف محیطی بر اساس نوع حسگر، پردازش و ارسال آن اطلاعات را دارند، موجب پیدایش ایده‌ای برای ایجاد و گسترش شبکه‌های موسوم به شبکه بی‌سیم حسگر WSN شده‌اند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید