check home phone-call search send

دانلود کتاب هکر قانونمند | آموزش نفوذ و امنیت

چند مدتی هست که روی آموزش شبکه هم کار میکنیم و مطالب و کتب خوبی در این مورد میذاریم و میخواهیم در مورد امنیت و نفوذ هم مطالب بذاریم. در این پست یک کتاب در مورد هک قانونمند برای دانلود میخوایم بذاریم که تقریبا کتاب خوب و قابل قبولیه هست این کتاب در قالب 238 صفح نگارش شده که به تمام دوستانی که میخواند در این زمینه یعنی نفوذ فعالیت کنند توصیه میشود. کتاب هکر قانونمند ترجمه کتاب رسمی CEH و نیز اسلاید های آموزشی مربوط به این مدرک، و نیز برخی از تجارب نویسنده می باشد.
دانلود کتاب هکر قانونمند

یکی از معروف ترین و کاربردی ترین مدارک امنیت، مدرک CEH یا مدرک تخصصی هکر های قانونمند است. مدرک CEH، مدرکی امنیتی به منظور ارزیابی مهارت افراد در برقراری امنیت سیستم ها، و شبکه های سازمانی و نیز کمک به آنها جهت مقابله با حملات و نفوذ های هکرها است. در این دوره افراد با تکنیک ها و روش های هک و نیز چک لیست های امنیتی آشنا شده و قادر به بررسی وضعیت امنیتی سیستم ها و شبکه ها خواهند بود تا نقاط ضعف آنها را شناسایی و برطرف سازند.

دوستان عزیز که دنبال آموزش شبکه هستند میتوانند از این لینک به مجموعه کتب آموزش شبکه دسترسی داشته باشند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید