check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش نصب و پیکربندی سرور لینوکس

در این پست یک کتاب در مورد پیکربندی سرور لینوکس آماده کردیم که اول در مورد نصب سرور لینوکس صحبت میکند و بعد میره سراغ پیکربندی سرور لینوکس و به زبان شیوا و ساده بیان شده است .

سرور های لینوکس را می توان گفت یکی از پرکاربردترین و بهترین گزینه برای بارگذاری وب سایت درحال حاضر می باشد.سیستم عامل لینوکس ویرایش ها و یا توزیع های متعددی دارد یکی از مشهورترین توزیع این سیستم عامل ویرایش سِنت‌اواِس (CentOS) می باشد.

بر اساس بررسی وب‌گاه web technology surveys در سال ۲۰۱۱ سنت اواس با بیش از ۳۰ ٪ سرور‌های لینوکس در رتبه اول بیش‌ترین لینوکس استفاده شده برای وبگاه‌ها قرار گرفت، این بررسی در سال ۲۰۱۲ میلادی با سنت‌اوس را با سقوطی یک درصدی و فاصله ناچیزی قبل از توزیع دبیان در مقام دومین توزیع محبوب برای سرور‌های وب‌گاه‌ها قرار میدهد.

کتاب آموزش نصب و پیکربندی سرور لینوکس

سرور لینوکس یا هاست لینوکس چیست ؟

هاست میزبانی وب لینوکس فضایی است روی سرور هایی که سیستم عامل آنها مبتنی بر لینوکس است. این سرویس برای راه اندازی سایت میباشد. فایل ها و اطلاعات سایت در این سرویس قرار میگیرد و با اتصال یک دامنه به هاست می توان به اطلاعات داخل هاست دسترسی پیدا کرد. کنترل پنل این هاست ها معمولا سی پنل است

برای استفاده از این هاست نوع سیستم عامل سیستم شما مهم نیست چون معمولا کاربران این مورد را اشتباه میکنند که چون لینوکس است باید حتما روی سیستم خود لینوکس داشته باشند، این نوع هاست کاربرد خیلی بیشتری دارد تا هاست ویندوز و معمولا اسکریپت هایی که در اینترنت وجود دارند با هاست لینوکس بهتر قابل استفاده هستند

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید