check home phone-call search send

دانلود کتاب آموزش طراحی و تحلیل الگوریتم ها

در این پست یه کتاب مفید در مورد طراحی و تحلیل الگوریتم ها میخوایم بذاریم. این کتاب 93 صفحه داره و توسط آقای علی نورالله نگاشته شده است. اگر به دنبال این هستید بیشتر با نحوه طراحی الگوریتم ها و تحیل آنها آشنا شوید این منبع رو مطالعه کنید واقعا یک کتاب جالب و دوست داشتنی است.

کتاب آموزش طراحی و تحلیل الگوریتم ها

توضیحی هم در مورد الگوریتم بدم شاید بعضی از دوستان در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشند، الگوریتم یا خوارزمی مجموعه‌ای متناهی از دستورالعمل‌ها است، که به ترتیب خاصی اجرا می‌شوند و مسئله‌ای را حل می‌کنند. به عبارت دیگر یک الگوریتم، روشی گام به گام برای حل مسئله است. در علوم رایانه، یک الگوریتم را یک روال محاسباتی خوش‌تعریف می‌دانند، که مقدار یا مجموعه‌ای از مقادیر را به عنوان ورودی (Input) دریافت کرده و پس از طی چند گام محاسباتی، ورودی را به خروجی (Output) تبدیل می‌کند. بجز این، الگوریتم را ابزاری برای حل مسائل محاسباتی نیز تعریف کرده‌اند. ساخت و طراحی الگوریتم مناسب در مرکز فعالیت‌های برنامه‌سازی رایانه قرار دارد. یک برنامه رایانه‌ای، بیان یک یا چند الگوریتم با یک زبان برنامه‌نویسی است.

اگر میخواهید بیشتر با الگوریتم آشنا شوید پینشهاد میکنم مقاله الگوریتم برنامه نویسی چیست؟ را مطالعه کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید