check home phone-call search send

کد رنگ آمیزی گراف با الگوریتم ژنتیک (کد متلب)

کد رنگ آمیزی گراف با الگوریتم ژنتیک

کد رنگ آمیزی گراف با الگوریتم ژنتیک

سلام خدمت کاربران عزیز  ، امروز میخوایم کد رنگ آمیزی گراف با الگوریتم ژنتیک در نرم افزار مطلب رو بذاریم که در بازار متاسفانه با قیمت 200 تا 500 هزار تومان برای کد نویسیش میگیرند رو بذاریم با قیمت 20 هزار تومان و دوستان عزیز هم می توانند دانلود کنند.

الگوریتم های ژنتیک :

الگوریتم های ژنتیک (به انگلیسی: Genetic Algorithm)، (با نماد اختصاری GA) تکنیک جستجویی در علم رایانه برای یافتن راه‌حل تقریبی برای بهینه‌سازی و مسائل جستجو است. الگوریتم ژنتیک نوع خاصی از الگوریتم‌های تکامل است که از تکنیک‌های زیست‌شناسی فرگشتی مانند وراثت و جهش استفاده می‌کند. این الگوریتم برای اولین بار توسط جان هلند معرفی شد.

در واقع الگوریتم‌های ژنتیک از اصول انتخاب طبیعی داروین برای یافتن فرمول بهینه جهت پیش‌بینی یا تطبیق الگو استفاده می‌کنند. الگوریتم‌های ژنتیک اغلب گزینه خوبی برای تکنیک‌های پیش‌بینی بر مبنای رگرسیون هستند. در هوش مصنوعی الگوریتم ژنتیک (یا GA) یک تکنیک برنامه‌نویسی است که از تکامل ژنتیکی به عنوان یک الگوی حل مسئله استفاده می‌کند. مسئله‌ای که باید حل شود دارای ورودی‌هایی می‌باشد که طی یک فرایند الگوبرداری شده از تکامل ژنتیکی به راه‌حلها تبدیل می‌شود سپس راه حلها بعنوان کاندیداها توسط تابع ارزیاب (Fitness Function) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چنانچه شرط خروج مسئله فراهم شده باشد الگوریتم خاتمه می‌یابد. الگوریتم ژنتیک بطور کلی یک الگوریتم مبتنی بر تکرار است که اغلب بخش‌های آن به صورت فرایندهای تصادفی انتخاب می‌شوند.

رنگ‌آمیزی گراف :

در نظریه گراف، رنگ‌آمیزی گراف یکی از حالت‌های خاص مساله‌های برچسب‌گذاری گراف است. رویکرد کلی آن استفاده از نظیر کردن رنگهایی به یالها یا راس‌هاست که این رنگامیزی محدودیت خاصی را رعایت کند. در ساده‌ترین حالت، رنگ‌آمیزی‌ای مورد نظر است که در آن هیچ دو راس مجاوری هم رنگ نباشند(رنگامیزی راسها). علاوه بر آن رنگامیزی یالها به همین صورت تعریف میشود.

رنگامیزی گراف کاربردهای زیادی در زمینه‌های عملی و تئوری گوناگون دارد. علاوه بر مساله‌های کلاسیک تعریف شده در این زمینه، با در نظر گرفتن محدودیت‌های مختلفی روی نوع گرافها، روی روش رنگامیزی و حتی تعداد و رنگ عناصر گراف مساله‌های متنوعی با کاربردهای وسیع در صنعت و علوم تعریف و حل می‌شود. با وجود اینکه این مساله از نظر علمی هنوز در حال رشد و بررسی بیشتر می‌باشد، با ظهور جدول سودوکو در بین عموم مردم شناخته و مشهور شده است.

لازم به ذکر است این کد داری پشتیبانی هست

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

خرید محصول

برای خرید محصول بر روی لینک های زیر کلیک کنید

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 5 دیدگاه
Avatar
پارسا صباغ
پاسخ دهید

دوبارپرداخت انجام دادم پول بدون برگشت برداشت شد از حساب ولی ارور وردپرس داد

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ پارسا صباغ
    پاسخ دهید

    متاسفانه زمان پرداخت قندشکنتون فعال بوده
    براتون فعال کردیم شماره کارتم ازتون گرفته شد پول دومی عودت داده شد
    رسیدم همکارم داخل تلگرام براتون ارسال شد
    لطفا از این به بعد خواستید از سایت خرید کنید قند شکن رو قطع کنید
    با تشکر

Avatar
Malihe Nedaei
پاسخ دهید

من با اینکه مبلغ را در کیف پولم دارم ولی دانلود نمیشود

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Malihe Nedaei
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    دوست عزیز
    شما فقط تو کیف پولتون واریز کردید
    برای استفاده از محصول باید خریداریش کنید
    لطفا بندازید تو سبد خرید و بعد پرداخت از طریق کیف پول رو بزنید
    به همین سادگی

Avatar
Ali
پاسخ دهید

Man code minimom estefade az rangharo mixam to in code has ya na ?


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید