check home phone-call search send

آموزش فارسی پاورپوینت

آموزش فارسی پاورپوینت

آموزش فارسی پاورپوینت

سلام. حتما تو دانشگاه یا محل کار براتون پیش امده که بخواید یه مطلبی رو ارائه بدید یا به قول معروف کنفرانس بدید حالا برای ارائه مطالب و توضیح در مورد اون موضوع می تونید از نرم افزارهای ارائه و کنفرانس بهره ببرید یکی از این نرم افزارها نرم افزار معروف پاورپوینت ، که یکی از نرم افزارهای مجموعه نرم افزارهای آفیس هست و هم محیط ساده و روانی رو داره و هم قدرتمند هست در این زمینه ، ما هم در این پست کتابی رو آماده کردیم که در قالب 226 صفحه این نرم افزار ارائه رو توضیح داده است و بهتون قول میدم بعد از خوندن این کتاب می توانید دیگه خودتون پاورپوینت کنفرانستون رو درست کنید.

یه توضیحی هم در مورد این نرم افزار بدم ، پاورپوینت PowerPoint نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگهای الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم میباشد. وجود الگوهای از پیش آماده شده، موجب میگردد که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید. یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید