check home phone-call search send

آموزش تصویری پاورپوینت 2010

آموزش تصویری پاورپوینت 2010

آموزش تصویری پاورپوینت 2010

یکی از نرم افزارهای ارائه ، نرم افزار پاورپوینت هست که اکثر کسانی که میخواهند ارائه دهند از این نرم افزار استفاده میکنند . در سایت سورس ایران مطالب زیادی در مورد نرم افزار پاورپوینت منتشر کردیم مثل آموزش فارسی پاورپوینت ، کتاب آموزش PowerPoint 2013 و آموزش تصویری PowerPoint که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است در این پست کتابی رو آماده کردیم با عنوان آموزش تصویری Powerpoint2010 به صورت ساده و قابل فهم برای عموم که جز منابع خوب در زمینه یادگیری پاورپوینت هست که پیشنهاد میکنیم این کتاب رو حتما بخوانید چون با متنی روان و ساده ارائه شده است .

برنامه Microsoft PowerPoint 2010 یکی از برنامه های بسته نرم افزاری Office به شمار میرود که با آن میتوانید مجموعه اسلایدهایی که متن را با متن های رسم شده Clipart، عکس، صدا، تصویر،و حتی جلوه های ویژه متحرک نمایش دهید. علاوه بر اینها چون Microsoft Power Pointیک Package است میتوانید سند های Word، کاربرگ های Excel را به صورت گرافیک و متن و به Microsoft Power Point اضافه نمایید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید