check home phone-call search send

کتاب مدیریت پایگاه داده

کتاب مدیریت پایگاه داده

کتاب مدیریت پایگاه داده

دورانی را که در آن زندگی می کنیم، عصر ارتباطات و اطلاعات نام گذاری کرده اند چون میزان تولید و مبادله اطلاعات آن قدر زیاد شده که تصور دنیا بدون ابزارهای تولید، مدیریت و انتقال اطلاعات تقریباً غیر ممکن است. در این پست کتابی رو آماده کردیم که در مورد مدیریت پایگاه داده است و در قالب 324 صفحه و توسط دوست عزیزمان حبیب فروزنده نگارش شده است دوستان عزیز اگر مطالب سایت رو دنبال کرده باشند حتما کتاب های دیگر در زمینه پایگاه داده رو داخل سایت دیدن مثل کتابآموزش طراحی پایگاه داده و بسته آموزشی مفاهیم پایگاه داده به زبان فارسی که می توان گفت کتاب های خیلی خوبی در زمینه پایگاه داده هستند .

در کتاب مدیریت پایگاه داده قدم در مسیری می گذارید که در انتهای آن به یک کاربر بانک های اطلاعاتی Access و SQL Server تبدیل خواهید شد و با کامل کردن دانسته های خود می توانید به عنوان یک طراح یا مدیر پایگاه داده در بازار وسیع فن آوری اطلاعات مشغول به کار شوید.

پایگاه داده، بانک اطلاعاتی و بانک داده همگی عنوان هایی تقریباً مشابه هستند که کارِ مهم آن ها، ذخیره کردن انبوهی از داده ها، بازگرداندن نتایج موردنظر کاربر در سریع ترین زمان ممکن و در برخی موارد، انجام پردازش هایی روی داده های ذخیره شده است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید