check home phone-call search send

آموزش جوملا فارسی pdf

آموزش جوملا فارسی pdf

آموزش جوملا فارسی pdf

سلام. امروز در این پست کتابی رو آماده کردیم که در مورد سایت ساز جولا هست که به زبان فارسی و در قالب 128 صفحه نگارش شده است این کتاب شامل معرفی ، نصب و کار با این سایت ساز و نحوه کانفیگ کردن جولا می باشد. اگر قصد راه اندازی سایت دارید و نمیدونید از کجا شروع کنید حتما پیشنهاد میکنم از این کتاب استفاده کنید .

جوملا چیست؟
زبان برنامه نویسی جوملا مبتنی بر PHP و پایگاه داده (DataBase) آن MySQL میباشد.اولین نسخه جوملا در سال 2005 با نام جوملا 1 عرضه شد و سپس در سال 2008 نسخه 1.5 آن توسط تیم توسعه دهنده منتشر شد که قابلیتهای آن باعث شد بلافاصله پس از انتشار محبوبیت فراوانی در دنیا پیدا نماید بطوری که جوایز متعددی را نصیب خود نمود. جوملا از بدو تولد جایزه بهترین CMS دنیا را طی سالهای 2006 – 2007 و 2001 کسب نموده است.

پس از نسخه 1.5 ، تیم توسعه جوملا جهانی در سال 2011 نسخه جدیدی را تحت نام جوملا 1.6 عرضه نمود و 6 ماه بعد نیز نسخه 1.7 را منتشر کرد.در نسخه 1.7 از نظر امنیت و بهینه سازی کارهای بسیار مفیدی بر روی هسته اصلی سیستم مدیریت محتوای جوملا صورت گرفت و آن را قدرتمند تر از گذشته نمود.
مجددا شش ماه پس از انتشار نسخه 1.7 ، وب سایت رسمی جوملا جهانی اقدام به انتشار نسخه جدید و پایداری از جوملا نمود و اینبار جوملا 2.5 را عرضه کرد.این نسخه به مدت طولانی باقی خواهد ماند و در حال حاضر آخرین نسخه منتشر شده از سیستم مدیریت محتوای جوملا جهانی میباشد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید