check home phone-call search send

آموزش برنامه نویسی سی شارپ در 21 روز

چند روز پیش یکی از کاربران گفت شما هم مثل این آموزش های 21 روز که قدیم ها خیلی باب بود سی شارپ رو در 21 روز یاد بدید. یعنی آموزش سی شارپ در 21 روز به صورت گام به گام، راسیتش فکر کردم چطور میشه شخصی با 21 روز به یک زبان برنامه نویسی مسلط شود ولی به نتیجه خاصی نرسیدم. در این مقاله میخواهم مقدمات آموزش سی شارپ در 21 روز رو ارائه بدم یعنی شما می توانید در 21 روز به مباحث پایه ای مسلط شوید. اما برای اینکه یک برنامه نویس حرفه ای سی شارپ شوید باید خیلی بیشتر از این زمان ها تلاش کنید و آموزش ببینید.

سی شارپ در 21 روز

قبل از اینکه شروع به آموزش سی شارپ در 21 روز کنیم پیشنهاد می کنم حتما ابتدا یک دید نسبت به برنامه نویسی پیدا کنید بعد به سراغ یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ بروید. چون تا شما یک دید کلی به برنامه نویسی نداشته باشید یادگیری براتون گنگ و سخت می شود. حالا برای اینکه دید برنامه نویسی پیدا کنید می توانید ابتدا مقالات زیر رو مطالعه کنید تا به یک دید نسبی به برنامه نویسی برسید. 

سی شارپ در 21 روز

حالا بریم سر اصل مطلب آن هم آموزش سی شارپ در 21 روز است، همان طور که در بخش بالا گفتیم یادگیری یک زبان برنامه نویسی در 21 روز امکان پذیر نیست و کسانی که اینجور عنوان هایی میذارند و ادعا می کنند در 21 روز یک زبان برنامه نویسی رو یاد میدهند به نظر بنده، دروغ و کذب است. برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی به صورت عالی و مسلط باید حداقل 1 سال وقت بذارید.

اما در 21 روز واقعا می توان چه چیزی رو یاد گرفت. در 21 روز شما می توانید مطالب و مفاهیم پایه ای برنامه نویسی سی شارپ رو فرا بگیرید. حال برای یادگیری مفاهیم پایه سی شارپ در 21 روز می توانید از آموزش های زیر استفاده کنید. 

جلسات رایگان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ 

(بیش از ۵ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۷۰ ساعت):
جلسه مقدمه | جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهار | جلسه پنج | جلسه شش | جلسه هفت | جلسه هشت

کافیه شروع به یادگیری کنید در روز اول مقالات بالا و چند مقاله دیگه که در سایت هست رو مطالعه کنید بعد از مطالعه این مطالب باید شروع به یادگیری و آموزش برنامه نویسی سی شارپ کنید. سعی کنید روزی یک ساعت فیلم ببینید و روزی 4 5 ساعت تمرین کنید. تا بتوانید در 21 روز به مباحث پایه ای مسلط شوید.

قبلا یک کتاب آموزش برنامه نویسی سی شارپ وجود داشت که ادعا داشت برنامه نویسی سی شارپ رو در 21 روز آموزش میدهد که خودم دیدی بهش انداختم در صفحه 80 90 تازه به معرفی جعبه های پیام رسیده بود. دیگه در نهایت بتوان با این کتاب 2 3 جلسه اول این آموزش های ویدئو رو یاد گرفت. پس به نظرم ویدئو آموزشی ببینید خیلی بهتر است.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید