check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

مدت زمان یادگیری پلاگین نویسی وردپرس

بعد از اینکه مقالات در مورد مدت زمان یادگیری زبان های برنامه نویسی مختلف در سایت قرار دادیم و با استقبال کاربران روبرو شدیم حال میخواهیم در این مقاله در مورد مدت زمان یادگیری پلاگین نویسی وردپرس صحبت کنیم. باید بررسی کنیم برای یادگیری پلاگین نویسی وردپرس باید چه مقدار وقت بذاریم تا بتوانیم به آن مسلط شویم. اگر میخواهید بدونید یادگیری پلاگین نویسی وردپرس چه مقدار وقت لازم دارد این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

مدت زمان یادگیری پلاگین نویسی وردپرس

دوستان در مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چند مورد را بررسی کردیم که تاثیر بسزایی در مدت زمان لازم برای یادگیری برنامه نویسی دارند. این چند مورد را دوباره در این مقاله به صورت کلی ذکر میکنیم.

  • زبان برنامه نویسی 
  • زمان روزانه برای برنامه نویسی
  • تمرین و تکرار 
  • الگوریتم و فلوچارت 
  • ضریب هوش
  • زبان انگلیسی 
  • ریاضیات 
  • سن 
  • اراده و حوصله‌

مدت زمان یادگیری پلاگین نویسی وردپرس

مدت زمان یادگیری پلاگین نویسی وردپرس بستگی به خیلی چیزها دارد و میزان تسلط ما به آنها که در این مقاله به صورت کامل در موردشان صحبت می کنیم. برای اینکه ما بتوانیم پلاگین نویسی وردپرس رو انجام دهیم باید به صورت کامل به HTML و CSS مسلط باشیم. این اولین مرحله است در بخش پلاگین نویسی وردپرس، بعد در گام دوم پلاگین نویسی وردپرس باید تا حدودی به جاوااسکریپت و جی کوئری مسلط باشیم. در گام آخر باید به برنامه نویسی PHP مسلط شود. 

حال بر اساس این صحبت هایی که شد ما 4 مدل مدت زمان یادگیری پلاگین نویسی وردپرس داریم که در این بخش تمام این 4 مدل رو توضیح میدهیم. 

مدل یک: به HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری و PHP مسلط هستید

وقتی شما به HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری و PHP مسلط هستید برای اینکه پلاگین نویسی وردپرس رو مسلط شوید کار سختی در پیش ندارید و می توانید با زمان کمتر از 1 2 ماه به صورت کامل پلاگین نویسی رو یاد بگیرید اگر روزی 3 تا 5 ساعت وقت بذارید. 

مدل دو: به HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری و PHP مسلط نیستید

اگر شما HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری و PHP مسلط نیستید یکم کار سخت می شود چون یاد گیری هر کدام از این ها زمان بر است و باید بشینید دونه به دونه شروع به یادگیری کنید. پیشنهاد میکنم برای اینکه بدونید برای یادگیری هر کدوم از این موراد باید چه مقدار وقت بذارید مقالات مدت زمان یادگیری html، مدت زمان یادگیری css، مدت زمان یادگیری جاوااسکریپت، مدت زمان یادگیری جی کوئری و زمان لازم برای یادگیری php رو مطالعه کنید.

مدل سه: فقط به HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری مسلط باشی 

بعضی وقت ها میبینی شما فقط به HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری مسلط هستید و چیزی از زبان برنامه نویسی PHP بلد نیستید. شما باید وقتی برای یادگیری زبان برنامه نویسی PHP  بذارید تا بتوانید به این زبان مسلط شوید معمولا بین 200 تا 1000 ساعت وقت صرف کنید. 

مدل چهار: فقط به زبان برنامه نویسی PHP مسلط باشی 

اگر شما فقط به زبان PHP مسلط هستید و اطلاعات زیادی در مورد HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری ندارید باید بشینید این 4 رو به خوبی فرا بگیرید معمولا برای یادگیری این 4 مورد باید حدود 300 تا 800 ساعت وقت مفید بذارید. البته باید متذکر شوم که این وقت برای یادگیری و تمرین است.

توجه: شاید بعضی از دوستان در مورد HTML، CSS، جاوااسکریپت، جی کوئری و PHP چیزی ندونند پیشنهاد میکنم مقالات زیر رو مطالعه کنید:

اگر دنبال این هستید که پلاگین نویسی وردپرس رو یاد بگیرید پیشنهاد میکنم روی عکس زیر کلیک کنید:

آموزش پلاگین نویسی وردپرس

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
امیرعلی
پاسخ دهید

با عرض سلام و خسته نباشید.
ببخشید یه سوالی داشتم قالبتون که اموزشی هست از چه سایتی خریدین؟ یا چهدسایتی رو پیشنهاد میکنید برای قالب اموزسی؟؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ امیرعلی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    این قالب از صفر نوشته شده دوست عزیز
    یعنی گرافیست طراحی کرده و کد شده
    برید تو سایت وردپرسی شو wpsho.com
    موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید