check home phone-call search send

مدت زمان یادگیری لاراول

بعد از اینکه مقاله لاراول چیست را در سایت منتشر کردیم خیلی از کاربران در مورد مدت زمان یادگیری لاراول پرسیده بودند. در این مقاله میخواهیم مدت زمان یادگیری لاراول در سه سح مختلف رو مورد بررسی قرار دهیم.

مدت زمان یادگیری لاراول

دوستان در مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چند مورد را بررسی کردیم که تاثیر بسزایی در مدت زمان لازم برای یادگیری برنامه نویسی دارند. این چند مورد را دوباره در این مقاله به صورت کلی ذکر میکنیم.

  • زبان برنامه نویسی 
  • زمان روزانه برای برنامه نویسی
  • تمرین و تکرار 
  • الگوریتم و فلوچارت 
  • ضریب هوش
  • زبان انگلیسی 
  • ریاضیات 
  • سن 
  • اراده و حوصله‌

لاراول چیست

لاراول (Laravel) یک فریم ورک متن باز زبان برنامه نویسی پی اچ پی که مبتنی بر معماری MVC است. لاراول یکی از قدرتمندترین فریم ورک های PHP است که به صورت متن باز و رایگان ارائه شده است. با استفاده از فریم ورک لاراول می توان برنامه های تحت وب رو به آسانی و با سرعت بالایی توسعه داد. یکی از مزایایی خوبی که فریم ورک لاراول دارد کد نویسی زیبا و خلاقانه است که همین امر باعث انعطاف پذیری این فریم ورک شده است. در این فریم ورک می توان عملکرد بسیاری از بخش ها را بدون نیاز به تغییر در کدهای اصلی تغییر داد. پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با لاراول مقاله لاراول چیست رو مطالعه کنید.

نکته ۱: در فریم ورک لاراول راه حل و شورت کد های (Short Code) مناسب برای کدهای تکرای در هنگام نوشتن اپلیکیشن ارائه می شود.

مدت زمان یادگیری فریم ورک لاراول

مدت زمان یادگیری لاراول

برای اینکه بدونیم مدت زمان یادگیری لاراول چه قد است باید یادگیری لاراول رو در سه سطح مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا بدونیم برای رسیدن به هر سطح چه مقدار وقت بذاریم.

یادگیری مقدماتی فریم ورک لاراول:

معمولا برای یادگیری مباحث اولیه و آشنایی با فریم ورک لاراول باید حداقل 15 ساعت وقت صرف یادگیری و آموزش فریم ورک لاراول کنیم و حدود 60 تا 70 ساعت هم برای تمرین این مباحثی در نظر بگیریم.

یادگیری متوسطه فریم ورک لاراول:

اما اگر خواستید پروژه های نسبتا بزرگتر رو با این فریم ورک کدنویسی کنید باید حدود 50 ساعت برای یادگیری و آموزش لاروال در نظر بگیرید و حدود 300 ساعت هم برای تمرین در نظر بگیرید اما اگر بتوانید مدت زمان تمرین رو بیشتر کنید خیلی بهتر است.

یادگیری پیشرفته فریم ورک لاراول:

بعضی ها می خواهند به صورت کامل بر این فریم ورک مسلط شوند و پروژه های قوی و عالی با آن کدنویسی کنند باید حداقل 150 ساعت برای یادگیری فریم ورک لاروال وقت بذارند و حدود 800 تا 1000 ساعت هم برای تمرین این مباحثی که یاد گرفته اند. 

نکته: این آمار که ارائه دادیم یک آمار تقریبی برای یادگیری لاراول است و برای هر کس با شرایطش فرق میکند. پیشنهاد میکنم مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی رو حتما مطالعه کنید.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید