check home phone-call search send

مدت زمان یادگیری بوت استرپ

بعد از اینکه مقاله بوت استرپ چیست را در سایت منتشر کردیم حال باید به سراغ مدت زمان یادگیری بوت استرپ برویم و مدت زمان یادگیری بوت استرپ در سه سطح مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

مدت زمان یادگیری بوت استرپ

دوستان در مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چند مورد را بررسی کردیم که تاثیر بسزایی در مدت زمان لازم برای یادگیری برنامه نویسی دارند. این چند مورد را دوباره در این مقاله به صورت کلی ذکر میکنیم.

  • زبان برنامه نویسی 
  • زمان روزانه برای برنامه نویسی
  • تمرین و تکرار 
  • الگوریتم و فلوچارت 
  • ضریب هوش
  • زبان انگلیسی 
  • ریاضیات 
  • سن 
  • اراده و حوصله‌

بوت استرپ چیست

یکی از روش های طراحی وبسایت استفاده از بوت استرپ است. بوت استرپ مجموعه ای از ابزارها برای طراحی و ایجاد صفحات وب است. این ابزارها میتواند فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها، نمودارها و دیگر اجزای رابط کاربری (اجزای صفحه وب) باشد. 
به صورت خودمونی اگر بخوام بوت استرپ را تعریف کنم باید بگم وقتی میخواهیم یک صفحه وب رو درست کنیم باید از طریق html، css و جی کوئری صفحه مورد نظرم رو کدنویسی کنیم، حال اگر بخواهیم یک صفحه وب را در سریع ترین شکل ممکن به صورت واکنشگرا طراحی کنیم بهترین گزینه استفاده از بوت استرپ است چون ابزاری های رو در اختیار ما قرار میدهد که روند طراحی و کدنویسی را سریعتر میکند. پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با فریم ورک بوت استرپ مقاله بوت استرپ چیست را مطالعه کنید.

نکته ۱: بوت استرپ یک فریم ورک برای طراحی صفحات وب است.(اگر نمیدونید فریم ورک چیست مقاله فریم ورک رو مطالعه کنید.)

نکته ۲: بوت استرپ محبوب ترین فریم ورک جهت طراحی قالب وبسایت می باشد.

توجه: بوت‌ استرپ محبوب‌ترین پروژه در GitHub (شبکه اجتماعی برنامه نویسان) است که توسط NASA و MSNBC و دیگر سایتهای مطرح استفاده شده است.

مدت زمان یادگیری فریم ورک بوت استرپ

مدت زمان یادگیری بوت استرپ

برای اینکه مدت زمان یادگیری بوت استرپ رو مورد بررسی قرار بدیم باید در سه سطح مختلف مقدماتی، متوسطه و پیشرفته این موضوع رو مورد بررسی قرار دهیم.

یادگیری مقدماتی فریم ورک بوت استرپ:

برای تسلط به مباحث و اصول اولیه فریم ورک بوت استرپ باید حداقل 4 تا 5 ساعت وقت بذارید و حدود 20 ساعت هم برای تمرین در نظر بگیرید.

یادگیری مقدماتی فریم ورک بوت استرپ:

اگر میخواهید با بوت استرپ سایت های خوبی رو درست کنید باید حداقل 10 تا 15 ساعت وقت برای آموزش بوت استرپ و حدود 50 ساعت هم برای تمرین وقت صرف کنید.

یادگیری مقدماتی فریم ورک بوت استرپ:

بعضی ها میخواهند به صورت کامل به فریم ورک بوت استرپ مسلط شوند پس باید حدود 100 ساعت وقت برای یادگیری و آموزش بوت استرپ در نظر بگیرید و حدود 500 ساعت هم برای تمرین این مباحثی که یاد گرفته اید.

نکته: این آمار که ارائه دادیم یک آمار تقریبی برای یادگیری فریم ورک بوت استرپ است و برای هر کس با شرایطش فرق میکند. پیشنهاد میکنم مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی رو حتما مطالعه کنید.

آموزش بوت استرپ :

آموزش فریم ورک بوت استرپ

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 4 دیدگاه
Avatar
علیرضا
پاسخ دهید

سلام بوت استرپ میتونه بجای جی کوعری و جییاوا اکریپت استفاده بشه؟
بجای جی کوعری تنها چی؟؟؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ علیرضا
    پاسخ دهید

    بوت استرپ یک فریم ورک برای css هستش
    یعنی دیگه نمی خواد کدهای زیادی برای طراحی قالب بنویسید و از ابزارهای داخل آن می تونید استفاده کنید

Avatar
milad
پاسخ دهید

سلام تسلط بر بوت استرپ ینی اینکه همه ی کلاس هاشو حفظ کنیم؟!
یا میتونیم در هنگام کار از یک لیست کلاس ها و ویژگی هاش کمک بگیریم این کار بین برنامه نویسا چ جایگاهی داره؟(زشته؟!)


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید