check home phone-call search send

کار برنامه نویسی در منزل

خیلی ها دوست دارند بعد یادگیری برنامه نویسی، از خونه بیرون نرن و تو خونه بشین و برنامه نویسی کنند. در این مقاله میخواهم در مورد کار برنامه نویسی در منزل صحبت کنم و هر چیزی که نیازه در این باره رو بیان کنم. پس اگر میخواهید در مورد کار برنامه نویسی در منزل بیشتر بدونید این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

کار برنامه نویسی در منزل

کار برنامه نویسی در منزل

همانطور که در بخش بالا گفتم خیلی ها دوست دارند در منزل باشند و کار برنامه نویسی رو انجام دهند اما باید چه شرایطی فراهم شود تا شما بتوانید کار برنامه نویسی در منزل داشته باشید. ما میتوانیم به دو روش کار برنامه نویسی را در منزل انجام دهیم. که در بخش پایین به صورت مفصل در مورد آنها صحبت میکنیم.

کار برنامه نویسی در منزل به صورت دوری کاری 

 اولین روش در این بخش، کار برنامه نویسی در منزل به صورت دوری کاری  است. یعنی شما میرید با شرکت مربوطه صحبت می کنید و درخواست دور کاری میدهید و شرکت در صورتی که سیاست کاریش اجازه دهد قبول میکند. البته بعضی شرکت های برنامه نویسی کلا سیاست کاریشون دوری کاری است. چون با دوری کاری هزینه های شرکت به شدت پایین میاد. پس این مدل دور کاری بسته به شرکت مورد نظر است و خیلی برای دو طرف سودمند است. البته باید اینقد کارتون خوب باشه که شرکت مربوطه قبول کند.

کار برنامه نویسی در منزل به صورت آزادکاری یا فریلنسری

 بعد از این که روش کار برنامه نویسی در منزل به صورت دوری کاری رو مورد بررسی قرار دادم حال به سراغ کار برنامه نویسی در منزل به صورت آزادکاری یا فریلنسری میرویم. قبلا در مورد فریلنسری یا همان آزاد کاری صحبت کردیم. فریلنسر به کسی می گویند که وابسته به کس یا شرکت خاصی نیست و به صورت انفرادی پروژه میگرد و انجام میدهد. 

در حالت آزاد کاری شما به صورت ماهانه با شرکت یا شخص خاصی کار نمی کنید و باید خودتون پروژه بگیرید و در خانه انجام دهید. معمولا این مدل مرسوم تر و جذابترم هستش و نیاز نیست تحت سلطه کس خاصی باشد. من شخصا این مدل رو پیشنهاد میدم. برای گرفتن پروژه باید راه های گرفتن پروژه رو بلد باشید که در یک مقاله جدا سعی میکنم در این باره صحبت کنم. 

مزایایی کار برنامه نویسی در منزل

مزایایی کار برنامه نویسی در منزل

وقتی شما در منزل کار میکنید چند مزایایی خیلی خوب دارد که به صورت لیست در بخش پایین میارم:

  • کاهش هزینه ها: وقتی در خانه کار میکنید هزینه های رفت آمد و مسائل دیگر به شدت کاهش پیدا میکند.
  • کاهش استرس: شاید خنده دار باشد ولی وقتی در منطل هستید استرس رسیدن به محل کار، کمبود وقت و خیلی مباحث دیگه رو ندارید.
  • زمان در دست شما: هر وقت دوست دارید میتوانید کار کنید. میخواید 4 صبح کار کنید یا 12 شب، کلا دست شما که چه زمانی کار کنید.
  • آقا بالا سر: این بهترین بخش کار در منزل است شما خودتونید و کسی نیست. پس در کنار آسوده خاطر داشتن با خلاقیت و اراده خودتون فعالیت میکنید.
Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
علی
پاسخ دهید

سلام از روش های دریافت پروژه در خانه یا سایت های معروف اینا برای پروژه ها مثل سایت پونیشا آگه میشه بیشتر صحبت کنید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید