check home phone-call search send

دانلود مجموعه کتاب های نایاب آموزش PHP

در این پست سایت سورس ایران مجموعه ای از کتاب های نایاب آموزش پی اچ پی – PHP که چاپ های سال 2005 به بعد می باشند را برای دانلود کاربران مهیا کرده است. در توصیف زبان PHP باید گفت که این زبان در سال 1994 توسط برنامه نویس دانمارکی رسموس لردورف (Rasmus Lerdorf) بر پایه زبان های سی(C) و پرل(Perl) برای کارهای شخصی و پردازش متون و اسکریپت ها نوشته شد. او در سال 1995 این زبان مفسری را بصورت متن باز منتشر کرد تا دیگران آنرا بهبود بخشند و این کار او منجر به توسعه این زبان و خلق PHP 2 گردید. زبان PHP برای نوشتن برنامه های تحت وب استفاده شد و نیز همخوانی بسیار قوی و انعطاف پذیری آن در ارتباط با پایگاه های داده بالاخص MySQL باعث قدرت و محبوبیت بیش از پیش این زبان گردید تا جایی که به یکی از رقبای اصلی تکنولوژی ASP.NET مایکروسافت و JSP شرکت سان مبدل گشته است.

مجموعه کتاب های نایاب آموزش PHP

مجموعه کتاب های نایاب آموزش PHP

 همچنین طراحی و ساخت وب سایت ها و CMSهای بسیار قوی با این زبان از جمله WordPress، Drupal،PHP-Nuke و غیره باعث محبوبیت این زبان شده است. یکی از عینی ترین نمونه سایت های روی وب که با این زبان نوشته شده است سایت FaceBook و نیز  پورتال Yahoo می باشد. تصویر و لیست کتاب هایی که در این پست برای دانلود و استفاده شما عزیزان آماده گشته در ادامه آمده است.

لیست کتاب ها عبارتند از:

1 –  Php5 And MySQL Bible

2 – Beginning Php5 Apache And MySQL Web Development

3 – PHP 6/MySQL Programming for the Absolute Beginner

4 – PHP 6 FAST & EASY WEB DEVELOPMENT

5 – Apress Practical Web 2.0 Applications with PHP

6 – Friends of ED PHP Solutions Dynamic Web Design Made Easy

7 – Friend Soft Foundation PHP 5 for Flash

8 – Manning PHP in Action

9 – php architects Guide To PHP Design Patterns

10 – Pro PHP XML and Web Services

11 – Web Publishing with PHP and FileMaker 9

12 – Site Point The PHP Anthology Volume I Foundations

آموزش PHP

 همچنین دوستان می توانند برای دانلود کتاب های فارسی آموزش زبان PHP به پست دانلود پک آموزشی PHP بصورت کاملا فارسی و همچنین پست دانلود کتاب آموزشی PHP و پست دانلود کتاب مرجع آموزش PHP MyAdmin و پست دانلود کتاب آموزش نفوذ در php به زبان فارسی و پست دانلود فیلم آموزش کار با WebRequest و WebResponse در فایل های PHP در زبان سی  مراجعه نمایند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید